Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The Frame

(Onderwerp aangemaakt op: 06-07-2020 01:42 PM)
2218 Weergaven
klaasr
Apprentice
Opties

Kan ik ook het interne opslag geheugen uitbreidden van mijn the frame tv?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
klaasr
Apprentice
Opties

Vandaag gebeld door Samsung. Ze hebben me niet kunnen helpen, want het probleem was gister spontaan opgelost. Opeens leek er weer ruimte te zijn en konden meerdere kunstwerken getoond worden. Ook kunnen we nu weer foto's uploaden naar the frame en opslaan. 

Ze vertelden dat het kon liggen aan een software update en dat de tv eerst zag dat het vol was terwijl het niet zo was. Nu is het dus weer goed 😊

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @klaasr , Klaas,

Het interne geheugen is niet uit te breiden. Je kunt het wel vrijmaken door bepaalde apps te verwijderen.

Soms wil het nog wel eens helpen door de Smart Hub te resetten.

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Vanwaar deze vraag?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
klaasr
Apprentice
Opties

Hallo, 

Ik heb nu ongeveer 40 kunstwerken open gehad om te bekijken hoe het eruit zou zien op de tv. Ik probeerde vanochtend een nieuw schilderij voor te zetten, maar het scherm knipperde even en het ging weer terug naar de keuze lijst. Ik kon niet meer openen. Ook kan ik nu geen foto's opslaan vanaf een hdd naar de tv omdat het geheugen vol zit. Vandaar dat ik het geheugen op deze manier wilde uitbreiden. 

Ik heb op het forum gekeken en het blijkt dat je eigen gemaakte foto's zou kunnen verwijderen maar of je ook eerder bekeken kunstwerken kan verwijderen is me nog onduidelijk. Ik vind het jammer dat dat niet rechtstreeks via de tv kan. Samsung schiet wat mij betreft te kort hierin, omdat je nu alsnog maar een beperkt aanbod kan bekijken. 

Het resetten via de smart hub vind ik ook een omslachtige optie (het is goed dat deze er is), maar dat je dan alle instellingen weer opnieuw moet doen is wel erg jammer. 

Groeten Klaas. 

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Je zou de foto's ook op een USB-stick kunnen zetten bijvoorbeeld.

rsz-846676
0 Likes
klaasr
Apprentice
Opties

Dat kan idd met eigen foto's, maar het probleem is dat ik niet meer kunstwerken kan laten zien. 

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Vreemd. We kunnen met Hulp op afstand een diepe reset proberen: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
klaasr
Apprentice
Opties

Dat staat voor morgen ingepland. De hulp op afstand. Ik ben benieuwd. 

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Okay, top. Laat je weten hoe het is gegaan?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
klaasr
Apprentice
Opties

Vandaag gebeld door Samsung. Ze hebben me niet kunnen helpen, want het probleem was gister spontaan opgelost. Opeens leek er weer ruimte te zijn en konden meerdere kunstwerken getoond worden. Ook kunnen we nu weer foto's uploaden naar the frame en opslaan. 

Ze vertelden dat het kon liggen aan een software update en dat de tv eerst zag dat het vol was terwijl het niet zo was. Nu is het dus weer goed 😊

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Magic! Fijn dat het is opgelost 😉

rsz-846676
0 Likes