op 06-07-2020 07:53 PM
Mijn tv slaat ineens op negatief beeld tijdens gebruik van netflix dit gaat door op youtube normaal tv enzvoort.
heb al een fabrieks resset gedaan en met de beeld instellingen gespeelt.
iemand nog andere ideen of welk onderdeel moet er vervangen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-07-2020 08:16 PM
Goedenavond @michael1987 , Michael,
Is de volledige Model Code van de tv UE46H7000SLXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 2900.0? Bij Instellingen->->Ondersteuning->Over deze tv.
De beeldinstellingen kun je weer op de standaardwaarden zetten. Daar ligt het niet aan.
Bij Instellingen->Beeld->Expertinstellingen->Beeld resetten (helemaal onderaan).
Zou je voor mijn een beeldtest kunnen doen? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Indien afwijkingen, graag foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, de tv een poos, half uurtje, spanningsloos kunnen zetten.
Graag hoor ik van je..
op 06-07-2020 08:16 PM
Goedenavond @michael1987 , Michael,
Is de volledige Model Code van de tv UE46H7000SLXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 2900.0? Bij Instellingen->->Ondersteuning->Over deze tv.
De beeldinstellingen kun je weer op de standaardwaarden zetten. Daar ligt het niet aan.
Bij Instellingen->Beeld->Expertinstellingen->Beeld resetten (helemaal onderaan).
Zou je voor mijn een beeldtest kunnen doen? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Indien afwijkingen, graag foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, de tv een poos, half uurtje, spanningsloos kunnen zetten.
Graag hoor ik van je..
op 06-07-2020 10:19 PM
Alles al geprobeerd tv na elk half uur weer aangezet en nu na 3 uur weer normaal beeld stand foto was zelfde als voorgaande foto. Grey scaling was normaal
op 06-07-2020 10:53 PM
Hoi @michael1987 , Michael,
Mag ik aannemen dat het nu opgelost is? If so, zou je dan je vraag als ✅Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!