Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

The Frame van de muur afhalen No Gap Wall Mount

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2023 05:28 PM)
9289 Weergaven
Bart1957
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik  de frame 55 inch inmijn bezit. Prima beeld / geluid. Ik heb de tv gemonteerd volgens voorschrift met de bijgeleverde muursteun. 

Nu wil ik de tv weer verwijderen ( om een foto te maken van de sticker aan de achterkant) maar krijg de t.v. niet los van de beugel.

Heeft iemand tips hoe dit wel voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt voor de reactie.  gr. Bart

0 Likes
15 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bart1957,

Welkom op de Community en nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Hier een soortgelijk topic: https://bit.ly/31yTWVQ

Heb je daar al eens naar gekeken? Het moet lukken 😉

rsz-846676
0 Likes
zandstraw
Student
Opties

op de foto kan je zien dat het asje geblokkeerd wordt als je de tv recht omhoog gaat tillen. door de bovenkant van de tv naar voren te halen en dan de tv schuin omhoog weg te tillen moet het lukken. zelf heb ik nog blokkering bij recht omhoog tillenblokkering bij recht omhoog tillengebruik gemaakt van een spanbandje die ik door de beugelgaten die aan de tv zit vatgemaakt. door nu hier aan te trekken oefen je niet teveel kracht uit op de tv zelf maar op de bevestigingsbeugel. 

JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt voor de handige tip @zandstraw!

0 Likes
M_Wildeman
Journeyman
Opties

Ik heb dezelfde probleem met een 55 inch. eind november 2022 aangeschaft. Heb ik volgens voorschrift opgehangen en krijg met geen enkele mogelijkheid meer los. Bij het ophangen hoorde ik een klik. Ik kan de tv ook niet naar voren kantelen zoals aangegeven wordt. Is er een truc die ik niet ken?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @M_Wildeman ,

In dit topic staat een methode met een video op Opgelost . Hopelijk werkt dit:

https://us.community.samsung.com/t5/QLED-and-The-Frame/Removing-Frame-TV-from-No-Gap-Wall-Mount/m-p/...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
M_Wildeman
Journeyman
Opties

Dick bedankt voor de tip, maar ik kan de TV niet 15 graden naar voren trekken om hem vervolgens omhoog te tillen. Ik kan dus niet zien wat de boel tegenhoudt achter de TV

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @M_Wildeman ,

Hij is er ook op gekomen 😉. Ik heb wel begrepen dat je flink wat kracht moet zetten.
Je moet dit wel met 2 man doen. Ik heb in ieder geval geen tips meer.
Misschien zelf nog even zoeken of er nog wat youTube filmpjes te vinden zijn.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @M_Wildeman ,

Is het al gelukt om de tv van de muur te krijgen?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
M_Wildeman
Journeyman
Opties

goedemorgen Dick,

nee en ik neem geen risico. Coolblue gebeld en zij hebben dit als reparatie bij Samsung aangemeld. Ik kan de tv niet met 15 graden naar voren trekken zoals in de video aangegeven. Ben heel benieuwd wat de oorzaak is.

0 Likes