op 22-10-2020 10:03 AM - laatst bewerkt op 28-10-2020 09:18 AM door BruceH
Hallo,
Sinds een paar dagen heb ik de frame 55 inch inmijn bezit. Prima beeld / geluid. Ik heb de tv gemonteerd volgens voorschrift met de bijgeleverde muursteun.
Nu wil ik de tv weer verwijderen ( om een foto te maken van de sticker aan de achterkant) maar krijg de t.v. niet los van de beugel.
Heeft iemand tips hoe dit wel voor elkaar te krijgen?
Alvast bedankt voor de reactie. gr. Bart
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-01-2023 10:44 AM
Hoi @M_Wildeman ,
Verstandig besluit! Hopelijk wordt het naar wens opgelost.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!
op 18-01-2023 09:53 AM
18-01-2023 05:27 PM - bewerkt 18-01-2023 05:31 PM
Helaas Dick,
Zeer teleurgesteld in Samsung! Vanochtend telefonisch contact gehad. Samsung stuurt een monteur langs alleen als er technische mankementen aan de TV zelf zijn. Samsung ontrekt zich dus volledig aan hun verantwoordlijkheid. Dit ondanks het feit dat de meegeleverde Wall mount ook van Samsung is. Het is te gek voor woorden dat ik de TV kan ophangen en vervolgens niet meer los krijg en zo te lezen aan dit forum niet de enige die daar problemen mee heeft! Enige oplossing de geboden werd was dat ik maar op zoek moest gaan naar een lokale installatuer om te kijken of zij iets kunnen doen.
Ik heb vervolgens contact gezocht met Coolblue, waar ik de TV heb gekocht en die sturen dan wel as vrijdag een monteur langs.
Ik zal de bevindingen van Coolblue afwachten, maar denk dat dit een mooie onderwerp wordt voor KASSA. (Koude douche voor Samsung en een Warme voor Coolblue)
Nooit never meer een Samsung.
op 18-01-2023 06:30 PM
jammer dat het niet gelukt is. heb je het ook geprobeerd op de manier die ik beschreven heb?
het asje moet net voorbij de blokkering getrokken worden maar je moet dan teveel kracht zetten op de tv zelf en ik denk dat niet echt goed is voor de tv. ik heg zelf een spanbandje gebuikt zodat ik geen kracht hoeft te zetten op het scherm maar alleen op het asje van de beugel.
ik zou je graag even willen helpen als je in de buurt zou wonen. toevallig in haarlem?
probeer het nog een keer. je mag me ook bellen
succes
01-02-2023 03:31 PM - bewerkt 01-02-2023 03:34 PM
Coolblue is vandaag langs geweest. 2 seconden werk. Truc is om voor de TV te gaan staan, hand aan de zijkanten boven, en naar je toe trekken. Dan hoor je een harde "klik". Bij de 2022 modellen zitten er zeer sterke magneten die de clips op hun plek houden. Die dingen zitten zo vast dat je bang bent aan te trekken. Dat begrepen de mannen van Coolblue. Dit had Samsung ook kunnen vertellen.
Dikke pluim voor COOLBLUE. Top service en geen kosten in rekening gebracht.
op 01-02-2023 05:15 PM