op 10-10-2023 04:33 PM
wij hebben de smart tv qled 4 k 55 inch 55q80r (modelnummer qe55q80ralxxn) nadat de tv steeds het geluid vanzelf zachter zet en je onderin de menubalk je het heel snel zag switchen via de helpdesk van samsung opafstand een factory reset laten doen.
ik moest de tv 45 minuten van de stroom af halen en daarna zou ik de tv weer opnieuw kunnen installeren.ik ging vol goede moed de tv opnieuw installeren en kon de taal en wifi verbinding instellen en vervolgens kan ik helemaal niks meer en krijg een zwart beeld als ik vervolgens de tv aan en uit zet geeft hij aan dat de bron niet beschikbaar is ik kan vervolgens kiezen dat ik de bron wil selecteren maar vervolgens geeft hij aan bron niet beschikbaar.
op de tv zelf kan ik dit ook doen maar dan hetzelfde verhaal bron is niet beschikbaar er zitten 4 hdmi poorten op de tv en geen van alle doen het.
ik kan dus gewoon niet de tv opnieuw installeren omdat ik niet in het menu/instellingen kan komen .
heeft iemand dit ook gehad? via de klantenservice van samsung word je ook niet veel wijzer die geven enkel aan dat er een reparatie gedaan moet worden maar weet niet eens wat er kapot zou zijn omdat je niet in het menu kan komen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-10-2023 06:43 PM
op 17-10-2023 01:04 PM
Hi @bekky30, goedemiddag.
Is het je intussen nog gelukt om je TV opnieuw in te stellen? Heb je de TV ook weer een tijdje van het stroom afgehaald? Wanneer dit ook geen verschil maakt zal een reparatie de volgende stap worden.
Groeten,
Martijn
op 19-10-2023 06:43 PM
op 20-10-2023 08:23 AM
Dankjewel voor de terugkoppeling. Dat is natuurlijk niet helemaal het nieuws waar je op zit te wachten, wanneer het niet mogelijk is om het toestel te herstellen zal er gekeken worden naar een alternatieve oplossing. Je krijgt hier dan ook bericht over, dit zal ook via de e-mail gaan.
Houd je ons op de hoogte?
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn