op 10-10-2023 08:46 PM
Hi,
wij hebben een 43" The Frame gekocht. Schijnbaar een ouder model. De bedoeling was de tv echt als een schilderij op te hangen (anders had ik net zo goed een andere kunnen kopen) echter zit er een one Connect box aan vast. Enorm dik en onhandig ding waardoor je de tv niet strak aan de muur kunt hangen. Dus het effect van the frame is totaal weg..
We willen streamen via WiFi dus hebben die box niet nodig. Echter kunnen we de tv nu ook niet van stroom voorzien. Is er inmiddels een oplossing om dit wel te kunnen? We hebben in principe enkel een snoer nodig om de tv aan te doen.
alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-10-2023 11:01 AM
Goedemorgen @kirstenemily ,
De One Connect Box is nodig om de tv van stroom te voorzien via de Invisible Cable.
Deze kabel is 5 meter lang en de box kan eventueel uit het zicht geplaatst worden.
De tv kan strak tegen de wand opgehangen worden met de meegeleverde Slim Fit Wall Mount:
https://www.samsung.com/nl/tv-accessories/slim-fit-wall-mount-wmn-a50eb-xc/
14-01-2024 11:35 AM - bewerkt 14-01-2024 01:39 PM
Goedemorgen @Carina13 ,
Een The Frame kan niet zonder. Hij krijgt zijn voeding vanuit de OCB via de Invisible Cable.
Verder zitten daar ook alle aansluitingen op die normaal op de tv zouden zitten.
De One Connect Box wordt overigens bij de tv geleverd.
op 11-10-2023 11:01 AM
Goedemorgen @kirstenemily ,
De One Connect Box is nodig om de tv van stroom te voorzien via de Invisible Cable.
Deze kabel is 5 meter lang en de box kan eventueel uit het zicht geplaatst worden.
De tv kan strak tegen de wand opgehangen worden met de meegeleverde Slim Fit Wall Mount:
https://www.samsung.com/nl/tv-accessories/slim-fit-wall-mount-wmn-a50eb-xc/
op 13-01-2024 09:11 PM
Dag Dick, ik heb eigenlijk dezelfde vraag: wij willen graag een Frame TV kopen maar zonder de connect box. Op de plek waar hij komt te hangen hebben we bij onze verbouwing 220, coax en ethernet aansluitingen laten plaatsen met het idee dat the Frame hier strak tegen de muur zou kunnen. Dan zou ik hem met een 220 kabel in de prik willen steken. Kan dat ? of moet er altijd zo'n lelijke dikke one connect tussen? Hoor graag, Carina
14-01-2024 11:35 AM - bewerkt 14-01-2024 01:39 PM
Goedemorgen @Carina13 ,
Een The Frame kan niet zonder. Hij krijgt zijn voeding vanuit de OCB via de Invisible Cable.
Verder zitten daar ook alle aansluitingen op die normaal op de tv zouden zitten.
De One Connect Box wordt overigens bij de tv geleverd.
op 14-01-2024 07:28 PM
Dank voor je antwoord; ik blijf het raar vinden dat je iets op de markt zet wat mooi slim en strak is en dat je er dan zo'n "lompe" doos bij nodig zou hebben; echt jammer. Voor mij gaat het daardoor niet werken en ik ga op zoek naar wat anders.
groet, Carina