Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Stroomverbruik tv (Crystal UHD 43TU7020) in stand by

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2022 05:18 PM)
629 Weergaven
ReginavdLaan
Journeyman
Opties

Er wordt beweerd dat de televisies in standby nog geen 1Watt aan stroom verbruiken. De mijne verbruikt ongeveer 13Watt. Zijn er instellingen die ik aan kan passen of heeft iemand tips? Hoewel het wordt afgeraden neig ik er toch naar om de tv volledig van het stroom te halen.

0 Likes
Spring naar oplossing
17 Antwoorden
Geert-Jan Pieterse
Journeyman
Opties

Goedenavond forum leden,

Door de stijgende energie crisis in Nederland zit ik veel te denken over het stroomverbruik van onze Samsung TV. Nu ben ik door deze community aan het zoeken en kwam ik in dit topic uit. Ik zou graag van iemand horen als ik de verbinding met het netwerk verbreek of dit echt stroom bespaart. 

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Geert-Jan Pieterse ,

De enige manier om erachter te komen, is door te meten. Heeft Regina ook gedaan.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Geert-Jan Pieterse
Journeyman
Opties

Goedenavond @Dicke 

Hoe gaat dat in zijn werk? Ik ben bijna 83 jaar jong en ik ben daar niet handig mee. Ik hoor graag van u of deze methode effectief is.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Geert-Jan Pieterse ,

Dat zou je aan @ReginavdLaan moeten vragen.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
ReginavdLaan
Journeyman
Opties

Hallo Geert-Jan,

Er zijn allerlei apparaten waarmee je je stroomverbruik kunt meten. Zelf maak ik gebruik van slimme stekkers en deze hebben de mogelijkheid dat je je stroomverbruik kunt zien.

0 Likes
Geert-Jan Pieterse
Journeyman
Opties

@ReginavdLaan 

Daar ben ik niet bij geholpen aangezien u mij niet direct voorziet van een antwoord op mijn vraag.

0 Likes
ReginavdLaan
Journeyman
Opties

Dan heb ik uw vraag waarschijnlijk niet goed begrepen. Wat bedoelt u dan precies?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Geert-Jan Pieterse, goedemorgen.

Wij hebben verder geen tips op trucs om een TV minder te laten verbruiken. De enige manier om het stroom verbruik echt omlaag te krijgen is de TV uit te laten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes