Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Standby led QE65Q95T

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2021 08:21 PM)
239 Weergaven
Koekert75
Journeyman
Opties

Hallo forum leden.

Ik heb sinds een aantal dagen een QE65Q95T in mijn bezit. Het volgende is mij opgevallen. Als deze in standby mode staat brand er geen rode led onder de TV. Dit was bij mijn vorige Qled TV wel het geval. Het is zeker geen probleem, maar ik was benieuwd of meer leden dit opgevallen was.

Bij voorbaat dank.

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Koekert75 ,

Is de volledige Model Code van de tv QE65Q95TALXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.

Dat is erg merkwaardig. Knippert de led wel als je de tv aanzet of een willekeurige toets indrukt?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Koekert75
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

bedankt voor de snelle reactie. De model code is idd QE65Q95TALXXN. Zie het ledje idd niet branden als de TV aangaat of ik een toets indruk.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Koekert75 ,

Geen dank! Ik zou voor de zekerheid toch even een monteur naar laten kijken, want dit is niet gebruikelijk.

Je zou dit dan moeten melden bij de leverancier, want daar loopt je garantie. Niet bij Samsung..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
jan007
Journeyman
Opties

Ik heb dezelfde TV (QE65Q95TALXXN) en het rode led (standby) is echt moeilijk te zien maar het brandt wel, je moet wel met je hoofd onder de TV kijken.IMG_20210129_123859_1_cr.jpg

Koekert75
Journeyman
Opties

Hallo Jan,

Ik heb het inmiddels gezien. Exact hetzelfde als bij jou. Led is nauwelijks zichtbaar. Zal dan idd wel zo horen. Was benieuwd omdat bij mijn vorig model de QE55Q8FN deze duidelijk zichtbaar was als deze in stand-by modus stond.

Dank je voor de reactie!

En ook Dick nog bedankt voor de reactie! (ik laat de monteur maar achterwege😀)