Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Speelt geen avi bestanden af via usb UE43NU7470

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2018 07:18 PM)
5286 Weergaven
Pietjepuk
Student
Opties

Ik heb pas een nieuwe tv gekocht UE43NU7470 en deze ondersteund geen avi bestanden.

Mijn oude samsung uit 2012 had hier totaal geen moeite mee.

Graag een oplossing voor dit probleem.

Groet Patrick.

0 Likes
8 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Pietjepuk, Patrick,

Is de volledige Model Code van de tv UE43NU7470SXXN?

Zie de sticker achterop de tv. Tv is uit 2018.

Wat is de huidige softwareversie van de tv?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Dit zou versie 1153.3 moeten zijn.

Waarschijnlijk zijn dit AVI bestanden die gebruik maken van een videocodec die niet door de Smart TV wordt ondersteund. Dit kan per type tv verschillen.

De oplossing is – helaas – een conversieslag naar een AVI bestand dat wél gebruik maakt van een

compatibel videocodec.

Gebruik hiervoor de tool Wondershare Video Converter (AVI->AVI voor Samsung TV).

https://videoconverter.wondershare.com/player/play-avi-on-tv.html

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Pietjepuk, Patrick,

Bedankt voor de 'like', maar mag ik aannemen dat je probleem is opgelost?

Zo ja, zou je dan je vraag als ✓Oplossing kunnen markeren? Accepteer Oplossing aanklikken..

Groet, Dick
0 Likes
Pietjepuk
Student
Opties
Hallo Dick.
Nee het probleem is niet opgelost, de code is juist, de software versie is juist, maar ik hoop toch echt dat de nog een update gaan maken zo dat avi bestanden wel ondersteunt worden, want ik heb al een paar films omgezet naar MP4 dan werkt het wel maar dan is de film kwaliteit slechter.
Groet Patrick.
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Pietjepuk, Patrick,

Jammer dat het niet heeft geholpen!

Misschien dit probleem aandragen bij Samsung?

088-9090100(lokaal tarief)

Let op : Afwijkende openingstijden tijdens de vakantieperiode.
• 24 december 2018 - geopend tot 18.00u
• 25 en 26 december 2018 - gesloten
• 31 december 2018 - geopend tot 18.00u
• 1 januari 2019 - gesloten

Reguliere openingstijden:
Maandag - vrijdag: 8:00 - 21:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 16:00 uur

Groet, Dick
0 Likes
Antontwee
First Poster
Opties

Ja dat probleem kende ik voorheen ook, en SAMSUNG kent dit probleem ook en hadden dit heel gemakkelijk kunnen oplossen, nu komen ze met allerlei trucjes en smoesjes om hun verantwoordelijk heden ofwel hun dans te ontspringen.
Alles heeft te maken wat gun je de klanten (waar zij vet van leven) De TV zou geen 999,999 maar 1059,00 euro en daar zit het h'm in. De truck van van de handel enz.

Ik adviseer Sumsung!!! EERLIJKHEID DUURT HET............JUIST SAMSUNG DAT HOORDE OP DIE PUNTJES TE STAAN

Vermeld duidelijk op de doos DEZE TV KAN GEEN AVI FILMS LEZEN.

Dat betekend een onmiddelijke stop van deze verkoop van smart tv's van Samsung. Geloof sowieso alle andere  smoesjes over converters en het streamen van avi files. Je huidige gejatten ofwel gedownloade avi films door de jaren heen via torrents cites. Ik kocht deze tv voor onder de 1000

Geloof me ik ben super blij met deze smart tv die ik nu heb de QLED 55 INCH 4K UHD
Maar had het niet gekocht als ik het probleem van de AVI films had gelezen op doos dan had ik voor een andere type of desnoods voor een ander merk gekozen

Beste oplossing is: als je een computer hebt, sluit de monitor aan op je tv wel ff melden via monitor software/instellingen monitor clonen en kijk gewoon via de pc de avi wat je wilt. Ik gebruik al jarenlang de KMPLAYER (beste player ter wereld en is 100% gratis internet te downloaden. Het draait om het software wat de tv nodig heeft en niet het scherm zelf. Alles wat je op je monitor ziet kan je ook zien op de tv. En dat kost je hooguit 10 euro voor een kabel van je monitor naar tv HDMI aansluiting. Tip ga naar Bolletje puntje kommetje die hebben alles ook de juiste kabels.

0 Likes
Antontwee
First Poster
Opties
Samsung loopt continue hun verantwoordelijkheid alles draait om geld en niets anders dan geld. Lees een lang antwoord bericht van mij en het wordt allemaal duidelijk.
Wees gewoon eerlijk SmSung
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Antontwee

Avi wordt wel ondersteund door dit model. Dit kun je tevens in de handleiding terugvinden. Heb je al een andere USB geprobeerd en verschillende AVI bestanden?

usb2.PNGusb1.PNG

rsz-846676
Stephan59
Apprentice
Opties

Ik ondervind hetzelfde met een in 2020 gekochte TV Samsung UE55RU7400.

Deze kan geen AVI bestanden afspelen.

Een in 2017 gekochte TV Samsung UE43KU6400 en een in 2011 gekochte TV Samsung UE32C6700 kunnen dit wel.

Dit is niet normaal.

0 Likes