op 17-07-2018 09:51 AM
Goede morgen,
ik ben op zoek naar de software voor een TV met deze gegevens
Model : LE37A456C2D
Model : LE37A456C2DXXC
S/N : 73182HJQ501258V
wie kan me daar bij helpen aub
mvg
Jaldeb
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-07-2018 10:14 AM
op 17-07-2018 10:19 AM
Hoi @Jaldeb,
Eerst even een teleurstellende mededeling.
Een Model Code die eindigt op XXC is geen Benelux model.
Hier is dus geen update voor te vinden.
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN.
Deze tv's worden vaak gebruikt bij stuntaanbiedingen.
Sommige verkopers van uit 'grijze import' afkomstige televisies veranderen de software om de tv voor Nederland geschikt te maken.
Dit is overigens nog eens legaal ook, omdat in Europa sprake is van een vrije markteconomie met open grenzen.
Door de ongeautoriseerde wijziging van de localset kan de fabrieksgarantie van Samsung in gevaar komen en mogelijk zelfs geheel vervallen.
Dit betekent niet dat de televisie geen garantie meer heeft, maar dat hiervoor door de verkopende partij gezorgd dient te worden.
Mocht deze bijvoorbeeld binnen de garantietermijn failliet gaan dan is het recht op fabrieksgarantie verdwenen en kunnen reparatiekosten voor eigen rekening van de koper van de televisie zijn.
Waar is deze tv aangeschaft?
Deze tv's kunnen erg veel problemen op leveren...
op 17-07-2018 10:14 AM
op 17-07-2018 10:19 AM
Hoi @Jaldeb,
Eerst even een teleurstellende mededeling.
Een Model Code die eindigt op XXC is geen Benelux model.
Hier is dus geen update voor te vinden.
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN.
Deze tv's worden vaak gebruikt bij stuntaanbiedingen.
Sommige verkopers van uit 'grijze import' afkomstige televisies veranderen de software om de tv voor Nederland geschikt te maken.
Dit is overigens nog eens legaal ook, omdat in Europa sprake is van een vrije markteconomie met open grenzen.
Door de ongeautoriseerde wijziging van de localset kan de fabrieksgarantie van Samsung in gevaar komen en mogelijk zelfs geheel vervallen.
Dit betekent niet dat de televisie geen garantie meer heeft, maar dat hiervoor door de verkopende partij gezorgd dient te worden.
Mocht deze bijvoorbeeld binnen de garantietermijn failliet gaan dan is het recht op fabrieksgarantie verdwenen en kunnen reparatiekosten voor eigen rekening van de koper van de televisie zijn.
Waar is deze tv aangeschaft?
Deze tv's kunnen erg veel problemen op leveren...
op 17-07-2018 10:49 AM
mijn broer die een beetje krap bij kas is heeft deze tv gekregen van een kennis
en we hebben op die tv geen mooie beelden daarmee dacht ik de software te updaten
toch bedankt voor de hulp
Jaldeb
op 17-07-2018 10:51 AM
Hoi @Jaldeb,
Geen dank, hoor! Gewoon vervelend dit..