op 10-12-2017 01:10 PM
Waarom werkt mijn Mediabox niet met de Logitech Harmonie one.
Waarom krijgt Logitech niet alle codes van de Mediabox
Opgelost! Ga naar oplossing.
15-12-2017 10:42 AM - bewerkt 15-12-2017 10:43 AM
Ik zie op de Community van Ziggo het volgende:
Allereerst moet je als apparaat een Samsung PVR kiezen ipv een Samsung DVR.
Men heeft de volgende reeksen nodig voor de Ziggo/UPC Horizon box:
Kun je hier wat mee? Wij hebben geen verdere informatie hierover.
op 11-12-2017 02:05 PM
Hi @Borri,
ik denk dat je jouw vraag het beste op de Community van Ziggo zelf kunt stellen, alhoewel Samsung de fabrikant is, wij bieden hier verder geen ondersteuning voor! Of probeer het bij Logitech zelf.
op 14-12-2017 06:24 PM
Logitech krijgt niet alle informatie "codes" van Samsung die ze nodig hebben.
op 15-12-2017 09:10 AM
op 15-12-2017 10:25 AM
op 15-12-2017 10:29 AM
On demand
Text
Tvgids
TV vorige zender
15-12-2017 10:42 AM - bewerkt 15-12-2017 10:43 AM
Ik zie op de Community van Ziggo het volgende:
Allereerst moet je als apparaat een Samsung PVR kiezen ipv een Samsung DVR.
Men heeft de volgende reeksen nodig voor de Ziggo/UPC Horizon box:
Kun je hier wat mee? Wij hebben geen verdere informatie hierover.
op 18-01-2018 10:59 PM
dit werkt alleen voor de serie waarbij je reeksen kunt invoeren . De harmony 900 heeft die mogelijkheid niet.
Hij kan wel IR en RF signalen uitzenden maar helaas alleen IR commandos aanleren.
Dus de ontbrekende comandos zoals genoemd : live TV / INFO / Opnames enz staan ook niet in de knoppenlijst als je de samsung SMT-G7401 als settopbox toevoegd. Dus voor mijn Harmony 900 heb ik nog geen oplossing gevonden.
Samsung zou eerst de codes vrij moeten geven zodat Logitech ze in hun database kan zetten... pas dan hebben de gebrukers een juiste oplossing. Heren fabrikanten het is aan u.... of er moet een hobbist zijn die bij toeval een ander apparaat vind waarbij dezelfde ( werkende) commandos wel in de database zitten.
op 19-01-2018 03:47 PM
Just checking. Iedereen maakt ook gebruik van de juiste software voor de Harmony? Voor de Harmony 900 kom ik uit op de Legacy-drivers: https://setup.myharmony.com/#legacy-series
Hoe vervelend ik het ook vind om aan het kastje-muur verhaal bij te dragen, ik moet me toch aansluiten bij mijn collega Bruce, de setopbox is door ons gefabriceerd maar wordt per provider ingericht met software en functies waardoor in dit geval Ziggo hierover het aanspreekpunt is. Daarnaast gaat het hier om een afstandsbediening van een andere fabrikant waar we ook geen directe ondersteuning in kunnen bieden.
Ik kan niet meepraten over hoe Logitech en/of Ziggo normaliter aan de benodigde codes komen, maar wij hebben ze helaas niet paraat.