Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartthings

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2022 12:29 PM)
403 Weergaven
Hgk
First Poster
Opties
Samsung qe49q7fam tv wil niet verbinden met de app terwijl hij wel in de lijst staat. 
Wil hem opnieuw verbinden omdat ik alleen de tv kan uit en inschakelen via de app. 
Heb hem in het verleden dus wel kunnen verbinden
0 Likes
6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Hgk ,

Zowel je smartphone als de televisie moeten verbinding maken met hetzelfde netwerk, anders werkt het niet.
In principe hoef je alleen maar TV te selecteren een dan daarna het Samsung logo.
Dus niet op Weergeven op modelnaam. Zie bijlagen. SmartThings gaat dan het netwerk scannen om de tv te vinden.

DD1D09CF-C0C6-4277-81A1-C567C112C6A7_1_102_o.jpegIMG_0326.jpeg

signatureee
Groet, Dick

Hgk
First Poster
Opties
Heb hem wel erin staan op de app, maar kan hem alleen maar aan en uit zetten. Hij geeft, ook al staat hij aan, dat hij offline is, wel kan ik beeld van tv op telefoon zien. Hij maakt dan via de app wel verbinding met de tv

Zoals jij omschrijft hoe het moet vind de app hem nietScreenshot_20220330-130641_SmartThings.jpgScreenshot_20220330-130534_SmartThings.jpgScreenshot_20220330-130324_SmartThings.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Hgk ,

Ik dacht dat je em niet kon toevoegen. Wees blij, want je bent niet de enige met dit probleem.
Ik heb beide tv's nooit werkend gekregen. Eindelijk wel de wasmachine kunnen toevoegen.
Ik heb beide tv's maar met rust gelaten en gebruik ST alleen maar voor m'n wasmachine.

E736F8A9-D7FA-4B61-A757-A2E897309D62_1_102_o.jpeg

signatureee
Groet, Dick

Hgk
First Poster
Opties
Als ik hem opnieuw wil toevoegen vind hij hem niet.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Hgk ,

Ik zou niet weten hoe ik je hierbij verder kan helpen. In vind het een waardeloze app.
Misschien SmartThings eraf gooien en opnieuw installeren. Wel beide devices op hetzelfde netwerk.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Hgk ,

Heb je al wat vorderingen kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick