Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung the frame ophangen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2022 04:02 PM)
8269 Weergaven
Emmely1
Apprentice
Opties

Goedemiddag,

Eind vorig jaar hebben we de Samsung Frame 2021 43 inch gekocht. We zijn er blij mee! We zijn kort daarna in de verbouwing echter het ophangsysteem kwijt geraakt. 🙄 Nu kom ik er echter niet goed uit welke ik nodig heb. Ik heb de Slim Fit Wall-Mount aangeschaft, maar daarmee hangt deze niet strak aan de muur, zo'n 3 cm ruimte. Nu lees ik ook over de No Gap. Het lijkt er op de No gap gap niet voor de 43 Inch is. Klopt dit? De verkooptekst van de frame geeft echter aan dat de tv wel strak tegen de muur moet kunnen, maar dat lijkt met de Slim fit niet te kunnen. Vraag is: Welke heb ik nodig? Moet ik ook nog op een specifiek type letten? En kan de tv wel of niet strak tegen de muur?

Ik hoor het graag!

Groet, Emmely

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Emmely1
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Ja, na heel lang zoeken heb ik het originele artikel kunnen vinden. https://fixpart.nl/nl/product/view/0090437761?apl=3611190

Toch echt anders dan de info op de websites aangeven. De slim fit wall mount laat veel meer ruimte over, dan dit setje. Nu slechts een paar mm. We proberen de slim fit wall mount te retourneren.

Groet, Emmely

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Emmely1 , Emmely,

Er is inderdaad geen No Gap voor een 43 inch The Frame. Pas vanaf 55 inch.
Een No Gap hangt overigens ook niet strak tegen de muur.
Dat komt omdat zo'n beugel uit 2 delen bestaat. Er zit onder en boven ongeveer 2 cm ruimte tussen.
De beugel die bij deze tv geleverd wordt, is een Slim Fit. Daarvoor geldt hetzelfde verhaal.
Je zou hier nog kunnen kijken voor alternatieven. De Model Code QE43LS03AAUXXN heb ik al ingevuld:
https://www.vogels.com/nl-nl/c/tv-beugels?device=16660390

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Emmely1 , Emmely,

Heb je nog wat aan mijn informatie gehad?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Emmely1
Apprentice
Opties

Ha Dick. Dank voor je reactie. Ik denk er nog over na. Gister contact gehad met familie die ook frame 2021 43 inch heeft, bij hem hangt the frame wel strak tegen de muur. Slechts enkele mm ruimte. Zag hier ook fotos van en scheelt echt aanzienlijk met mijn 3 cm. Ik blijf toch zoeken naar het artikel wat met de doos is meegezonden. Kun je mij daar nog mee helpen? Groet, Emmely

0 Likes
Emmely1
Apprentice
Opties

Mijn slim fit ziet er anders uit dan de zijne...

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hi @Emmely1 , Emmely,

Volgens PlatteTV zit de Slim Fit Wall-Mount erbij.
Misschien heb je de verkeerde aangeschaft.

Schermafbeelding 2022-03-31 om 11.21.41.png

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Emmely1 , Emmely,

Heb je nog kunnen achterhalen welke de juiste Slim Fit is?
Zat de beugel van de tv van de familie bij de tv of los aangeschaft?

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Emmely1
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Ja, na heel lang zoeken heb ik het originele artikel kunnen vinden. https://fixpart.nl/nl/product/view/0090437761?apl=3611190

Toch echt anders dan de info op de websites aangeven. De slim fit wall mount laat veel meer ruimte over, dan dit setje. Nu slechts een paar mm. We proberen de slim fit wall mount te retourneren.

Groet, Emmely

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey Emmely, @Emmely1 ,

Dat is goed nieuws! Bedankt voor je terugkoppeling.
Succes met ophangen!

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Merel Bus
First Poster
Opties

Hi emmely, 

hoe heb je de tv met die 2 plaatjes gemonteerd? Ik kom er niet uit. 

alvast bedankt.

groet merel

0 Likes