Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Hub werkt niet meer na resetten!

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2020 12:59 PM)
349 Weergaven
NadiaK
First Poster
Opties

Beste Samsung,

Ik wilde eergisteren Disney+ downloaden op mijn 6 jaar oude TV. Helaas kwam ik er te laat achter dat dit helemaal niet mogelijk is bij toestellen ouder dan 2016! Ik had toen al mijn smart hub gereset omdat ik ergens had gelezen dat dat zou kunnen helpen... Helaas kan ik nu helemaal niets meer downloaden! Ik probeerde een update uit te voeren maar mijn tv was al voorzien van de laatste update, ook toen hij het nog wel deed...

Nu krijg ik een melding als ik op downloaden klik bij bijv Netflix: "De functie wordt op dit moment niet ondersteund."

Ik heb gekeken waar het aan kon liggen via zelfdiagnose, en daar gaf het toestel aan dat ik juist een update nodig had (welke niet beschikbaar is want ik had dus al de laatste update!). 

Hoe kan het zijn dat ik eergisteren nog wel alles kon bekijken via SmartHub en nu ineens niets het meer doet... Dat mijn tv te oud is geloof ik niet! Er is namelijk niets veranderd behalve de RESET waar ik nu enorme spijt van heb...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! 

Ondestaand wat extra gegevens...

Modelcode: UE55HU7500

Softwareversie: T-NT14UDEUC-1310.0 , BT - S / G

0 Likes
1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @NadiaK , Nadia,

Is de volledige Model Code van de tv UE55HU7500LXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
De huidige softwareversie is inderdaad up-to-date. Raar dat dit gebeurd is, want zo'n reset wordt vaker geadviseerd.

Dit is wel het gevolg: alle gedownloade apps, instellingen en accounts worden uit het geheugen verwijderd en die moeten opnieuw worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Krijg je die melding alleen met Netflix? Zou je de tv willen resetten? Bij Schermmenu→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen.

Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes