Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte service van Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2023 09:22 PM)
566 Weergaven
geengoedetv
First Poster
Opties
Ik had een TV bij Samsung gekocht in 2020. Bijna 2 jaar later gaat deze kapot(strepen in het beeld) De TV zou onder garantie gemaakt worden, maar dat was naderhand niet meer mogelijk ivm niet leverbare onderdelen. Samsung heeft toen mijn TV omgeruild. Omgeruilde TV heeft binnen 3 maanden een te donker beeld. Omdat hier ook geen reparatie mogelijk is verwacht ik opnieuw een ruil. Samsung stelt dat de garantietermijn van de 1e TV is verlopen en willen de TV crediteren voor een nog niet bekend bedrag. Ze sturen dan het reparatiebedrijf langs om de TV op te halen. Kosten zijn 112 euro. Ik ga hier niet mee akkoord en we zijn nu meer dan 6!!! maanden verder. Samsung blijft bij het verhaal dat de garantietermijn verlopen is. Ik wil mij beroepen op non-conformiteit artikel 7: 17 van het Burgerlijk Wetboek dat ik een niet deugend product van Samsung heb ontvangen als vervanging voor een ander niet deugend Samsungproduct.
Emails worden niet beantwoord en WhatsApp ook geen reactie meer
0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je misschien ook een reparatienummer? Dan kan de community manager makkelijk je case erbij pakken en je klacht oppakken. Ik hoop dat het goed komt😀
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
geengoedetv
First Poster
Opties
Re: Ophalen UE70AU7100KXXN, order 2495046, uw ref.

Beste klant,

Samsung heeft besloten uw TV 70" UE70AU7100KXXN met serienummer 0HPS3HKT900156L geheel of gedeeltelijk te crediteren. CE Repair Services is niet op de hoogte van het creditbedrag, dit is o.a. afhankelijk van de afschrijving en/of eventuele door Samsung (al dan niet) verleende coulance. Zodra het toestel is opgehaald kunt u contact met uw dealer opnemen voor verdere opvolging/afhandeling. Creditering kan echter pas plaatsvinden nadat het toestel is opgehaald en in ons bezit is. Het toestel wordt na ophaling/creditering eigendom van Samsung.

Graag willen wij met u een afspraak inplannen voor het ophalen van uw toestel en vragen u telefonisch contact met ons opnemen op +31 88 3425222. Op werkdagen (maandag t/m vrijdag), zijn wij bereikbaar van 09:00 uur tot 17:30 uur. Bij uitblijven van een reactie, zal de order worden gecanceld en zal het traject opnieuw gestart moeten worden.

De volgende kosten dienen bij ophaling (bij voorkeur per PIN) door u te worden voldaan:Onderzoeks-/expertisekosten   :€ 42,50Voorrijdkosten: € 69,50Totaal (incl. btw):€ 112,00
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bedanken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

CE Repair Services
0 Likes
geengoedetv
First Poster
Opties
Is op 28 februari al besloten door Samsung.
Voorstel gedaan om TV om te ruilen met bijbetaling op het creditbedrag.
Nooit geen reactie meer.
Uiteindelijk wil ik die TV die NIEUW is geleverd vervangen,maar ik word ondanks meerdere emails die ik heb beantwoord door Samsung Special Care totaal genegeerd.
0 Likes
geengoedetv
First Poster
Opties
Jullie zijn niet de enige......
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_Ln6nUpc, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Gaat het hierbij om aankoop welke retour is gegaan of gaat het om een reparatie? Heb je voor mij een order of reparatie nummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @geengoedetv, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit duurt inderdaad wel erg lang en heb mijn collega's ook direct een berichtje gestuurd om dit zo snel mogelijk op te pkakken en je hierover te informeren. 

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

geengoedetv
First Poster
Opties
Het is een door Samsung zelf omgeruilde TV
Kijk dat beeld dan dit is na 3 maanden gebeurd.
En reparatie was niet mogelijk maar omdat de garantietermijn van de 1e TV verstreken was heb ik volgens "klantenservice " geen recht op vervanging maar wordt de TV tegen betaling van 112 euro opgehaald door CE repair en krijg ik een bedrag gecrediteerd.
Ik ga daar uiteraard niet mee akkoord omdat ik meen recht te hebben op wettelijke garantie ipv de verlopen fabrieksgarantie die van toepassing was op mijn 1e TV.
Dit heb ik meerdere keren per mail en WhatsApp kenbaar gemaakt maar niemand die de moeite neemt om tot een oplossing te komen.
Ik hoop van harte dat er nu dankzij jou wel schot in de zaak komt.
Ik hoop dat je hier wat mee kan
Samsung//Claim: 3101945315//ExchangeIMG-20230109-WA0002_1000002328_1673272523.jpg20230109_140941_1000002324_1673269781.jpg20230109_140913_1000002322_1673269754.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@geengoedetv 

Dankjewel voor je berichtje en de foto's. Ik heb dit ook doorgezet naar mijn collega's, zij zullen dit verder gaan oppakken. Ik blijf uiteraard in de buurt en zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen stuur ik je ook direct een berichtje.

Groeten,

Martijn

geengoedetv
First Poster
Opties
Voor mij zou de beste optie een kostenloze nieuwe TV ruil zijn als compensatie voor het maandenlange wachten en het TV kijken op een donker scherm.
Als dat niet mogelijk is kan ik ook leven met een TV ruil met bijbetaling.
Maar 112 euro moeten betalen om de TV op te laten halen en dan
niet weten welk bedrag ik gecrediteerd krijg en dan ook nog zonder TV aan de muur moet afwachten wanneer dat geld komt daar kan ik niet mee akkoord gaan.
En daar komt ook nog bij dat de 1e TV met een Black Friday aanbieding is gekocht en als dat bedrag gecrediteerd wordt kan ik geen gelijkwaardige TV kopen.
Ik ga het nu rustig afwachten wat er beslist wordt en wil jou alvast bedanken voor de moeite.
0 Likes