Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte service Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2020 02:21 PM)
178 Weergaven
daveijmuiden
First Poster
Opties
Heb in Mei dit jaar een UE70TU7100WXXN gekocht, televisie schermknippert 4 a 5 x per dag heel erg, dan moet ik de tv uitzetten of de stekker er uit trekken, en dan doet ie t weer een paar uur normaal, heb de laatste firmware van de site geïnstalleerd.

Samsung meerdere keren gebeld en elke keer afgescheept met dat dit een bekend probleem is maar dat er nog geen firmware is om dit probleem op te lossen, Samsung heeft na aandringen extern bedrijf ingeschakeld om een monteur te sturen maar die is niet gekomen omdat hun zeggen dat er voorlopig geen update beschikbaar is. 
Mediamarkt waar ik de tv heb gekocht kan mij ook niet verder helpen omdat een monteur zinloos is

Nu zit ik met een slecht werkend product van 1200 euro en moet ik van de medewerkers van Samsung maar even geduld hebben tot er een software update uitkomt.
Ik vind dit zeer slechte service van Samsung en zeer onbekwame helpdesk medewerkers. Vroeger kocht ik Philips en die gaf altijd hele goede service.

Deze televisie wordt nog gewoon verkocht in de winkels.
Ik laat het hier niet bij zitten en zal juridische stappen ondernemen.
#samsung, #UE70TU7100WXXN
1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @daveijmuiden ,

Begrijpelijke frustratie, maar misschien even onderstaande goed doorlezen.

De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te verkopen met een normale levensduur.
5 maanden is niet de normale levensduur van een tv. Dit is dus geen deugdelijk product.
Het klinkt misschien vreemd, maar de leverancier is in deze verantwoordlijk. Niet Samsung.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...

Je moet je in deze dus wenden tot MediaMarkt en daartegen juridische stappen ondernemen..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.