Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte service samsung i.v.m. Disney Plus 2 jaar gratis bij QLED TV's.

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2020 04:16 PM)
428 Weergaven
Emreak053
First Poster
Opties

Hoi Allemaal,

Ik ben zelf een dieharde samsung sinds de galaxy s2, heb elk jaar het nieuwe vlaggenschip van samsung gekocht.

Wat mij altijd prima beviel waarop ik mijn nieuwe huis helemaal heb ingericht met samsung producten, amerikkaanse koelkast, wasmachine, magnetron en dus ook mijn nieuwe Samsung QLED QE75Q60RALXXN TV.

Ik heb zelfs in oktober voor mijn moeder de 65 inch QLED TV gekocht en nu begin januari wou ik de 75inch voor mijn nieuwe huis kopen omdat er nu ook een promotion actie liep dat je gratis 2 jaar disney+ erbij zou krijgen.

Ik wil de tv bestellen en zie dat die niet op voorraad is, meerdere keren met samsung klantenservice gebeld.

Waar op ik te horen krijg ja we kunnen helaas niks over de voorraad zeggen u moet gewoon uw email adress invullen endat ontvangt u een email wanneer die op voorraad is. Dit heb ik dus netjes gedaan 2 keer zelfs! Zie bijlage als bewijs.

En dan is die uiteindelijk op voorraad en natuurlijk is dan de Disney+ actie afgelopen en valt mijn bestelling net buiten de eerste disney+ promotie. Ik bel nog een keer naar de klantenservice en krijg gewoon te horen u heeft pech.

Tot mijn verbazing zie ik net weer dat samsung weer dezelfde Disney+ actie heeft met een nieuwe periode waar in mijn TV weer er buiten valt. Ik ben nu zo boos maar dan ook zo boos. Ik heb de klantenservice gebeld en die zeggen bikkelhard ja u tv valt net tussen de twee disney+ promoties in. Maar u heeft 30 dagen retour recht u kunt uw TV retour sturen en dan krijgt u uw geld terug en dan kunt u het opnieuw bestellen endan valt u als nog binnen de nieuwe disney+ promotie. 

Meen je dit samsung? Is dit jullie service? Dit is zo *****ing omslachtig, ik heb jaren lang heb ik Apple afgekraakt op social media en altijd samsung gepromoot. Maar als dit de service van samsung is dan wil ik niet alleen mijn TV retourneren van 75 inch, maar gelijk al mijn samsung producten (witgoed) die binnen de 30 dagen vallen.

Dit slaat echt nergens op. Ben benieuwd of er hier nu een samsung medewerker/manager is die kan zeggen dat dit idd omslachtig is en ik als nog de disney+ kan krijgen zonder dat ik daarvoor me nieuwe TV moet retourneren en opnieuw moet bestellen.

Mijn ordernummer van mijn 75inch TV: #NL032951131

Mvg,

bewijs voorraad update 1.jpgbewijs voorraad update 2.jpgEmre

0 Likes
2 Antwoorden
Jowie
Explorer
Opties

Beste Meneer, Ik snap uw boosheid, maar u kunt samsung ook niet altijd kwadelijk nemen, ze hebben het erg druk met al die duizende mensen, ik snap dat u graag disney+ wilt, inderdaat kunt u even Samsung bellen, Nog veel succes!

Als dit heeft gewerkt dan moet je even een ✔️ Achter laten.

Fijne dag! Jowie^

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Ik ben het met je eens dat terugsturen en opnieuw bestellen enigszins omslachtig is en dat hier wat mij betreft inderdaad een verbeterslag gemaakt kan worden als je via Samsung zelf besteld en nog in de bedenktijd zit. Mogelijk kan een moderator nog iets voor je betekenen maar er bestaat helaas de kans dat als je van de nieuwe promo gebruik wilt maken door de "administratieve" rompslomp van het terugsturen moet.