30-05-2023 06:21 PM - bewerkt 30-05-2023 06:22 PM
Het is misschien een mission impossible maar ik heb het volgende probleem. Ik heb bij het in de doos doen van de Samsung UE55CU7172 - 55 inch - 4K LED - 2023 het beeldscherm beschadigd door het vast pakken. Er zit nu linksboven een barstje maar bij aanzetten van het scherm boven en links zijn nu strepen te zien en de kleuren vallen weg aan de linkerkant. Er zaten wel plastic strippen op het beeldscherm links en rechts bij het uitpakken maar deze zaten op het folie en ik durfde deze niet zomaar op het beeldscherm te plakken. De TV is een week oud, de winkel stuurt mij naar mijn verzekering maar ik ben daar niet voor verzekerd. Sinds gisteren op internet gekeken maar het lijkt een moeilijke kwestie omdat vaak word aangegeven dat het beeldscherm vervangen een behoorlijk kostenplaatje is. Weet iemand raad wat ik nog kan doen? Alvast dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-05-2023 01:22 PM
Hallo Dick, dank voor het reageren. De TV koste 480euro dus dat word maar op de slaapkamer naar een kapot beeldscherm kijken. Is het trouwens dat jij weet gevaarlijk om deze TV nog aan te hebben? Ik heb hem bij bol.com (zelf) gekocht. Ik heb wel een inboedel verzekering maar je moet schijnbaar daarbij All Risk verzekerd zijn. Ik wou hem terug sturen omdat ik vreemde geluiden (kraken) hoorde en het geluid viel daarna weg. Een beetje vreemd voor een hagelnieuwe TV, ik heb er dan meteen geen vertrouwen meer in. Heb inmiddels weer een Sony terug gekocht de vorige Sony is 10 jaar meegegaan zonder problemen.
30-05-2023 06:35 PM - bewerkt 30-05-2023 07:09 PM
Goedenavond @Henk140 ,
Dit is echt heel vervelend, omdat het onder gebruikersschade valt. De reparatiekosten zijn dan voor eigen rekening.
Als je een inboedelverzekering zou hebben, dan had je daar gebruik van kunnen maken.
Ik begrijp uit je verhaal dat je die niet hebt. Alleen de prijs van het beeldscherm is al rond de € 400,-.
Het toestel is overigens geen Benelux model. De Model Code zal niet eindigen op XXN.
Deze code staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Zal waarschijnlijk op XXH eindigen.
Waar is deze tv aangeschaft en waarom moest de tv in een doos? Verhuizing?
op 31-05-2023 01:22 PM
Hallo Dick, dank voor het reageren. De TV koste 480euro dus dat word maar op de slaapkamer naar een kapot beeldscherm kijken. Is het trouwens dat jij weet gevaarlijk om deze TV nog aan te hebben? Ik heb hem bij bol.com (zelf) gekocht. Ik heb wel een inboedel verzekering maar je moet schijnbaar daarbij All Risk verzekerd zijn. Ik wou hem terug sturen omdat ik vreemde geluiden (kraken) hoorde en het geluid viel daarna weg. Een beetje vreemd voor een hagelnieuwe TV, ik heb er dan meteen geen vertrouwen meer in. Heb inmiddels weer een Sony terug gekocht de vorige Sony is 10 jaar meegegaan zonder problemen.
op 31-05-2023 01:32 PM
Hoi @Henk140 ,
Of het kwaad kan om deze tv nog te gebruiken, weet ik niet. Alleen een monteur.
Het is wel een grijze import tv. Ik heb daar altijd m'n bedenkingen bij.