Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

favoriete zenders TV instellen/aanpassen lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2023 05:07 PM)
1400 Weergaven
Members_LO4EC2p
Journeyman
Opties

Heb een TV TV type QE65QN93AATXXN met als provider Ziggo en signaal aanvoer loopt via kabel,  CI+ module en bijbehorende Ziggo kaart.  Verder een vaste, werkende netwerk aansluiting. Kanalen ontvangst is verder prima.  Zou wat wijzigingen in mijn eerder opgestelde  favoriete zenderlijsten willen doorvoeren maar lukt mij niet meer  om er in te komen.  Volg ik de E-manual dan  druk ik op de Home toets van de asb en en met > van de asb verschijnt het "Live TV kabel" icoon . Middels nogmaals > zou ik dan  in de kanalenlijst  moeten zien maar dat lukt niet.  Met ^ op de asb kom ik wel bij het  "kanalenlijst" icoon, een regel erboven. Klik ik hierop dan verschijnt de melding "Deze functie is niet beschikbaar in Ziggo VOD". Daar kom ik dus ook niet verder mee. Las in de community dat een andere Community member  op 07-06-2022 een mogelijk vergelijkbaar probleem  meldde en dat dit door een m.b.v. een pientere Samsung medewerker was opgelost. Helaas werd  in de post niet vermeld hoe het probleem werd opgelost.  Zou die pientere Samsung medewerker willen graag vragen hoe hij dit heeft opgelost en als het werkt zet post ik de oplossing uiteraard op deze community. 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
0 Likes
Oplossing
Members_LO4EC2p
Journeyman
Opties

Weet niet precies wat er is gebeurd maar deed vanmorgen precies de zelfde handelingen als omschreven in mijn eerste post. Kreeg ik begin van de week als ik klikte op het  "kanalenlijst" icoon de melding "Deze functie is niet beschikbaar in Ziggo VOD"  nu zie ik plots keurig de kanalenlijst weer en kan ik daardoor ook weer de favoriete zenders bewerken. Ben best wel technisch en secuur in wat ik doe maar hier werd ik toch compleet, aangenaam, verrast! Hoe dan ook het werkt weer en dus Dick dank voor je interesse en bijdrage in deze. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_LO4EC2p ,

Ik denk dat je op de verkeerde plek kijkt. Zie pagina 106-108 van de handleiding:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202109/20210910124253866/OSNDVBEUA-7.2.0_EM_OSCAR_EU_D...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Members_LO4EC2p ,

Is het inmiddels gelukt om de favorietenlijst aan te passen?

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Members_LO4EC2p
Journeyman
Opties

Weet niet precies wat er is gebeurd maar deed vanmorgen precies de zelfde handelingen als omschreven in mijn eerste post. Kreeg ik begin van de week als ik klikte op het  "kanalenlijst" icoon de melding "Deze functie is niet beschikbaar in Ziggo VOD"  nu zie ik plots keurig de kanalenlijst weer en kan ik daardoor ook weer de favoriete zenders bewerken. Ben best wel technisch en secuur in wat ik doe maar hier werd ik toch compleet, aangenaam, verrast! Hoe dan ook het werkt weer en dus Dick dank voor je interesse en bijdrage in deze. 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Members_LO4EC2p ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het is opgelost!

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick