Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SAMSUNG UE65RU7020 zwarte streep beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2020 12:54 AM)
254 Weergaven
chandeni
First Poster
Opties

Sinds januari dit jaar hebben wij een samsung tv. En sinds twee dagen zien wij flitsen van zwarte verticale strepen op het beeld. Ik heb helaas geen foto kunnen maken want het zijn echt net flitsen. Dit gebeurt bij elke (hmdi) uitgang en ook het analoge beeld. 

0 Likes
1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @chandeni ,

Is de volledige Model Code van de tv UE65RU7020WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1360.9? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Even een kleine correctie. Het zijn HDMI ingangen. Wat zit er zoal op aangesloten?

Na hoeveel tijd zie je deze flitsen? Heb je dit bij alle Bronnen, zoals Netflix, YouTube, etc.?

Wat bedoel je met het analoge beeld? Zou je voor mij een beeldtest kunnen doen?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Dit moet echt volgens onderstaande eisen, anders is het niet goed te beoordelen:
https://eu.community.samsung.com/t5/Televisie/How-to-Wat-zijn-de-beeldtestfoto-eisen/td-p/307375
Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, het volgende willen doen:

• De tv resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten
    • De tv een poos laten draaien zonder aangesloten devices. Dit is om uit te sluiten of 1 van de aangesloten devices het probleem veroorzaakt
    •  Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes