Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung UE65F9000 HD/4K met 3D geen 4K afspelen via usb / hdd / youtube tv ? ?

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2017 06:35 PM)
760 Weergaven
Markz4
First Poster
Opties

ik ben al since dat ik mijn tv heb niet echt te vreden..

ik heb een  samsung UE65F9000  UHD/4K met 3D  van 3999,- euro

ten eerste ik kan geen 4K afspelen via hardeschijf ook niet via USBook niet via Youtube Tv

bij Youtube staat pictogram 4K als ik afspeel staat er  HD  ...... bij youtube [meer opties] dan [statistieken voor Nerd]

zie ik staan  Viewport 1280/720@30

waarom geen 4K resolitie  ik voel me best wel genaaid als je 4K verkoopt en je kan niet eens 4K afspelen

4000 euro nog wel. . . . . 

is hier een oplossing voor ?

ik heb smarthub gereset en opnieuw ingelogd en geupdate NIKS . . .

zie afbeelding: 

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Markz, zonde dat je zo geen 4K kunt afspelen. Er bestaat een kans dat de versie van Youtube op jouw F-model geen 4K afspeelt. Je geeft aan dat het via een USB ook niet werkt, dit zou absoluut moeten werken. Wat gebeurt er als je 4K probeert te spelen via een USB, krijg je een melding, of is het gewoon geen 4K? Welke codec probeer je af te spelen en is het bestand wel een goed 4K bestand? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Markz4
First Poster
Opties

sorry voor de late reactie mijn computer was kapot en moest even wachten op onderdelen . . .

ik exporteer mijn films met Adobe Premiere met de export settings : 

Format : H.264

Preset: Youtube 2160p 4K

width: 3840

Hight: 2160

29,97 fps

-------------------------------------------------

en als ik de samsung sek-3500u/zg 4K uhd evolution kit koop werkt deze wel op mijn tv?

ik heb scherm en "one connect" apart dus upgrade baar

ik hoor van u,

mvg mark,

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Als je voor een Evolution Kit gaat, dan wel liever de SEK-3500U/XC aangezien dit het Benelux model is, ik weet niet zeker voor welke markt de /ZG is, maar apps en netwerk instellingen werken hierdoor mogelijk minder goed op deze. Ook zou ik graag kijken of er eventueel nog een update beschikbaar is voor je TV, wil je me laten weten welke software versie je hier hebt staan: Menu > Ondersteuning > Contact opnemen met Samsung. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Markz4
First Poster
Opties

zk5wza.jpg

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ah perfect, dank je! Dat is inderdaad de nieuwste versie dus daar zal het niet aan liggen. Ik zou dan ook graag voor plan B gaan, dat ik een afspraak voor je in plan met m'n collega's van Extern Beheer. Die kunnen op afstand via internet op je TV inloggen om zo intern te controleren of alle instellingen goed staan en dergelijke. Om dit mogelijk te maken, zou je me een prive bericht willen sturen (klik op m'n naam > verzend bericht) met de volgende gegevens:

- je naam, telefoon nr, email- en huisadres;

- serienummer van TV (zie sticker achterop, of het "Contact opnemen met Samsung" scherm);

- datum/tijd dat je hierover gebeld wilt worden en in de buurt kunt zijn van de TV.

Of je voor die afspraak dan ook alvast een 4K film op een USB stick kunt zetten, dan kunnen ze daar gelijk mee testen. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes