Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE55D7000

(Onderwerp aangemaakt op: 12-11-2022 01:38 PM)
264 Weergaven
Aad7
First Poster
Opties

Mijn Samsung TV type UE55D7000 werken de ingangen niet meer zowel TV kijken als de HDMI ingangen enz. Als ik een factory reset geeft via het menu return knop vast houden werkt het ook nog niet, wel als ik een reset geeft in het verborgen menu. Maar als ik de tv weet uit zet en weer aan (stand-by) werkt het weer niet. Ja ik weet het tv niet uit zetten is ook een optie.🥴 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Aad7, goedemiddag.

 

Dat is wel een erg vreemde conclusie, wat je huidige TV aangaat! Met het advies van onze Samsung Maker is verder ook helemaal niets mis. 

Een software update zal voor jouw TV ook niet meer uitgebracht worden, uiteraard kunnen we wel een serviceverzoek voor jouw TV indienen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

 

Wat is je registratienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. Om deel te nemen aan de promotie dien je te voldoen aan alle gestelde voorwaarden. Je kunt deze teruglezen door op de "Bijzondere Voorwaarden" te klikken van de promotiepagina. Na het registreren ontvang je een bevestigingsmail, deze kan in je ongewenste map terechtkomen. 

We doen ons uiterste best om je aanvraag zo snel mogelijk te beoordelen. Je ontvangt een bevestiging zodra de aanvraag is goedgekeurd.

 

Groeten,
Martijn






 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @Aad7 ,

Het Service Menu is alleen bedoeld voor monteurs.
Volgens de Model Code is het introductiejaar van de tv 2011.
Niet 1 van de jongste meer 😉. Ik denk dat deze tv zijn beste tijd heeft gehad.
Alleen een monteur kan bepalen wat er aan de hand is.
Dat zal niet goedkoop zijn. Ik zou hier niet meer in gaan investeren.
De kans is, gezien de leeftijd, groot dat er ergens anders weer een defect ontstaat.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging.

signatureee
Groet, Dick

Aad7
First Poster
Opties

Wel een makkelijke oplossing gooi de TV maar weg de TV doet het gewoon (je moet hem alleen niet uit zetten) en dat het Service Menu alleen voor monteurs is vind ik onzin. Ik krijg via het service menu gewoon mijn TV werkend, maar ik zie nu ook dat er meer gebruikers met dit probleem zitten en dit is volgens mij gewoon een software probleem en dat jullie het verdommen om een update te maken voor deze TV vind ik schandalig. Jammer genoeg heb ik al een Samsung Frame gekocht en ik kreeg van jullie een link om een lijst te krijgen maar ik kreeg naar een maand ook te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een lijst omdat deze serie niet mee doet weer zo iets ben hier ook niet blij mee. Iemand blij maken met een dooie mus.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Aad7, goedemiddag.

 

Dat is wel een erg vreemde conclusie, wat je huidige TV aangaat! Met het advies van onze Samsung Maker is verder ook helemaal niets mis. 

Een software update zal voor jouw TV ook niet meer uitgebracht worden, uiteraard kunnen we wel een serviceverzoek voor jouw TV indienen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

 

Wat is je registratienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. Om deel te nemen aan de promotie dien je te voldoen aan alle gestelde voorwaarden. Je kunt deze teruglezen door op de "Bijzondere Voorwaarden" te klikken van de promotiepagina. Na het registreren ontvang je een bevestigingsmail, deze kan in je ongewenste map terechtkomen. 

We doen ons uiterste best om je aanvraag zo snel mogelijk te beoordelen. Je ontvangt een bevestiging zodra de aanvraag is goedgekeurd.

 

Groeten,
Martijn






 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200