op 15-11-2024 03:31 AM
Ik heb een probleem. Ik was een serie aan het kijken op mijn SmartTv Samsung Q80 en halverwege stopte die en was er geen netwerk meer. Wifi heeft het altijd al gedaan! Via netwerkinstellingen zag ik alleen maar 'Kan geen verbinding maken' Mac adres ontbreekt? Ik heb mijn router opnieuw ingesteld, maar dat was het probleem niet, want ik was gewoon verbonden met wi-Fi op mijn mobiel.
Normaal ga je dan bij netwerkinstellingen naar: 'Netwerk zoeken' -> 'Draadloos' en dan zie je een lijst met WiFi netwerken, in dit geval was dat niet zo en kon ik alleen kiezen uit: 'WPS (zoeken?)' Of 'Netwerk instellen'?
Heb van alles geprobeerd, WPS toets indrukken, router reset, alles gereset, van netwerk tot zelfs fabrieksinstellingen.. helaas NIETS heeft gewerkt tot nu toe!
Wat kan ik doen????? Help
Mijn dank is groot!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-11-2024 01:03 PM
Hoi @Halima ,
Geen probleem! Dubbele reacties worden automatisch wegggehaald.
Voor de Solar. Zou je die eerst voor minimaal 11 uur aan de lader willen leggen? Hierbij ook de manual:
Zou je, indien mogelijk, bedraad willen testen? Het kan zijn dat de wifi-module in de tv defect is.
In dat geval moet er een monteur naar kijken.
op 15-11-2024 09:41 AM
Goedemorgen @Halima ,
1 vraagteken is voldoende. Bruce is niet meer werkzaam op de Community.
Zou je willen testen met je telefoon als hotspot?
op 15-11-2024 10:59 AM
Beste allen,
Ik had al een topic geopend, maar mijn reacties worden niet geplaatst, dus doe ik het maar weer zo..
Ik heb een probleem. Ik was een serie aan het kijken op mijn SmartTv Samsung Q80 en halverwege stopte die en was er geen netwerk meer. Wifi heeft het altijd al gedaan! Via netwerkinstellingen zag ik alleen maar 'Kan geen verbinding maken' Mac adres ontbreekt? Ik heb mijn router opnieuw ingesteld, maar dat was het probleem niet, want ik was gewoon verbonden met wi-Fi op mijn mobiel.
Normaal ga je dan bij netwerkinstellingen naar: 'Netwerk zoeken' -> 'Draadloos' en dan zie je een lijst met WiFi netwerken, in dit geval was dat niet zo en kon ik alleen kiezen uit: 'WPS (zoeken?)' Of 'Netwerk instellen'?
Heb van alles geprobeerd, WPS toets indrukken, router reset, alles gereset, van netwerk tot zelfs fabrieksinstellingen.. helaas niets heeft gewerkt tot nu toe!
Ik heb ookal met mijn mobiele hotspot getest en ik krijg nog steeds geen netwerklijst te zien. Inmiddels is er nog een probleem en dat is dat mijn afstandsbediening niet wilt koppelen met de tv. Ik heb beide 'back' en 'play/pause' knop ingedrukt gehouden 3 seconden. Krijg continu de melding 'niet beschikbaar'.
Afstandsbediening werkt op licht/zonne-energie. Stekker de hele nacht eruit gehaald, maar ik kan nog steeds op dit moment helemaal niks met mijn SmartTv 😞
Help! Mijn dank is groot!
Met vriendelijke groet,
Halima
op 15-11-2024 11:51 AM
@Halima ,
Zou je misschien hier willen reageren?
Je andere vraag is weggehaald om verwarring te voorkomen.
op 15-11-2024 12:44 PM
@Dick Ik heb al enige tijd geleden zeker wel 2x gereageerd, maar mijn reactie wordt telkens niet geplaatst 😩
15-11-2024 12:52 PM - bewerkt 15-11-2024 12:54 PM
Dat komt omdat je op meerdere plekken aan het posten bent.
Andere reacties worden niet verplaatst.
Graag centraal houden, want zo weet niemand meer waar te antwoorden.
op 15-11-2024 12:56 PM
@Dick Oke, ja ik zit gewoon met m'n handen in 't haar.. al sinds gisteravond. Van alles geprobeerd. Wil graag hulp, mijn excuses vandaar dat ik overal wat plaats😩
Beste allen,
Heb van alles geprobeerd, WPS toets indrukken, router reset, alles gereset, van netwerk tot zelfs fabrieksinstellingen.. helaas niets heeft gewerkt tot nu toe!
Ik heb ookal met mijn mobiele hotspot getest en ik krijg nog steeds geen netwerklijst te zien. Inmiddels is er nog een probleem en dat is dat mijn afstandsbediening niet wilt koppelen met de tv. Ik heb beide 'back' en 'play/pause' knop ingedrukt gehouden 3 seconden. Krijg continu de melding 'niet beschikbaar'.
Afstandsbediening werkt op licht/zonne-energie. Stekker de hele nacht eruit gehaald, maar ik kan nog steeds op dit moment helemaal niks met mijn smarttv. 😞
op 15-11-2024 01:03 PM
Hoi @Halima ,
Geen probleem! Dubbele reacties worden automatisch wegggehaald.
Voor de Solar. Zou je die eerst voor minimaal 11 uur aan de lader willen leggen? Hierbij ook de manual:
Zou je, indien mogelijk, bedraad willen testen? Het kan zijn dat de wifi-module in de tv defect is.
In dat geval moet er een monteur naar kijken.
op 17-11-2024 09:55 AM
17-11-2024 12:33 PM - bewerkt 17-11-2024 12:33 PM
Beste Dick,
Nog steeds niet opgelost 😞
De afstandsbediening doet het gewoon en blijft rood knipperen op het moment dat ik probeer te koppelen, helaas blijft de melding 'Niet beschikbaar' tevoorschijn komen. Hierdoor kom ik niet in de 'Smart Home' van mijn Samsung.
Wel heb ik een mediabox van Ziggo aangesloten op de televisie en dat werkt wel gewoon (ZiggoGo). Ook mijn router / wifi internet is gewoon werkzaam. Om nu weer draadloos netwerk te kunnen testen op mijn SmartTv, lukt dus niet ivm de afstandsbediening.
Groetjes, Halima