op 11-12-2017 03:40 PM
Deze verticale strepen worden steeds hindelijker en gaan meer opvallen vooral bij de kleuren rood, groen en blauw,
toestel is 6 jaar oud.
Alles geprobeerd: van de stoom af voor de hele nacht met alle kabels er uit, alleen de HDMI kabel erin maar het zelfde externe media maakt geen verschil. wie weet een oplossing?
Samsung UE46D8000
Strepen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-06-2019 09:51 AM
Goedemorgen @Wan ,
Ik begrijp deze melding niet helemaal. Is dit een melding of een verzoek tot iets.
Je schrijf nl. "en kijk voorlopig 🤷♂️ nog naar de streepjes(3x)." Wat bedoeld je met 3x?
Het afzien van het aanbod van Samsung is een eigen keuze geweest..
op 12-06-2019 11:02 AM
Dat is nou typies Samsung je hebt het over strepen en lijnen in beeld wat een veel voorkomend probleem is en dan vragen ze wat je bedoeld met 3 x strepen in beeld.
je kunt namenlijk niet elke 5 jaar een nieuwe tv van die prijs. Logisch toch.!!
op 12-06-2019 11:13 AM
Hoi,
ik ben zeer ontevreden met mijn dure samsung tv er viel niet meer naar te kijken de strepen werden steeds meer en samsung deed er niks aan.ja korting op een nieuwe tv😂😂
op 12-06-2019 11:14 AM
Beste @reiro ,
In de eerste plaats ben ik niet in dienst van Samsung, maar gewoon een member van de Community.
Ik was alleen, goed bedoeld, informatief bezig. Hoe kom je aan de info dat dit een veel voorkomend probleem is?
Trouwens 1 uitroepteken is voldoende..
op 12-06-2019 11:36 AM
Beste @stokkie ,
Een reparatie is best duur en een korting van € 50,- is niet veel.
Houd er wel rekening mee dat dit een tv is uit 2011.
De vraag is of je een groot bedrag wilt investeren in een tv van deze leeftijd.
http://www.servilux.be/nl/tarieven/tarieven/page35.aspx
Mischien tijd voor een andere tv, maar ik kan niet in je budget kijken.
In een eerder bericht las ik: " waardeloze service van samsung nooit geen samsung meer"
Beide keuzes, nieuwe tv of reparatie, zijn geheel aan jou.
In ieder geval suc6 bij de eventuele aanschaf van een ander merk..
op 12-06-2019 11:48 AM
Kleine zoektocht in dit forum en je ziet dat het inderdaad een veel voorkomend probleem is. En dat Samsung steeds niet-thuis geeft. Ik voel me nog altijd gedupeerd met mijn 3000 euro TV die het na 5 jaar al begaf. https://eu.community.samsung.com/t5/Televisie/Verticale-donkere-strepen-UE55D8000/m-p/476906
Ik ben nav service-ervaringen overgestapt naar een LG OLED. Schitterend beeld, en naar verluidt prima service.
op 12-06-2019 12:29 PM
Dit is een melding waarbij ik wil aangeven hoe Samsung omgaat met klanten die dure spullen hebben aangeschaft. Een aantal jaren geleden begaf mijn Amerikaanse koelkast van Samsung(€1500) het, net buiten de garantieperiode. Ik kreeg toen ook een aanbod om een nieuwe aan te schaffen en hoefde slechts €750 te betalen ipv €1100. Enerzijds een flinke korting, anderzijds toch weinig voor een apparaat dat net buiten de garantieperiode viel.
Het afzien van een nieuwe tv is inderdaad een eigen keuze maar toch voelde ik een bepaalde druk aangezien ik binnen een paar dagen moest beslissen over een onaantrekkelijk aanbod.
op 12-06-2019 12:44 PM
Hoi @Wan ,
In ieder geval bedankt voor je terugkoppeling! Vervelend dat je het zo ervaart!
Het aanbod van Samsung lijkt me best redelijk, maar ja, wie ben ik.
De druk om binnen 4 dagen te beslissen over een aanbod van € 50,- lijkt mij ook niet prettig.
Afgezien van de druk moet je ook rekening houden met de leeftijd van de tv..
op 12-06-2019 12:46 PM
Nou op een tv van 5 jr oud €50,- korting op een nieuwe vind ik schandalig maar ja zal wel aan mij liggen.we leven in een weggooi wereld blijkbaar.ik zou liever in een reparatie wereld leven.
op 12-06-2019 12:47 PM
Nou op een tv van 5 jr oud €50,- korting op een nieuwe vind ik schandalig maar ja zal wel aan mij liggen.we leven in een weggooi wereld blijkbaar.ik zou liever in een reparatie wereld leven.