op 11-12-2017 03:40 PM
Deze verticale strepen worden steeds hindelijker en gaan meer opvallen vooral bij de kleuren rood, groen en blauw,
toestel is 6 jaar oud.
Alles geprobeerd: van de stoom af voor de hele nacht met alle kabels er uit, alleen de HDMI kabel erin maar het zelfde externe media maakt geen verschil. wie weet een oplossing?
Samsung UE46D8000
Strepen
Opgelost! Ga naar oplossing.
12-12-2017 04:23 PM - bewerkt 12-12-2017 04:23 PM
12-12-2017 04:23 PM - bewerkt 12-12-2017 04:23 PM
op 18-12-2017 12:38 PM
op 18-12-2017 12:45 PM
Bedankt voor de foto's! Al zie ik die verkleuringen zelf niet terug op de beeldtest of de andere foto's.. jij wel? Wel zie ik dat er nog een nieuwere software versie beschikbaar is, versie 1033.2 om precies te zijn. Wellicht dat dit nog verbetering brengt. Als hij 'm niet automatisch via internet pakt is de update hier te downloaden om zo handmatig via USB te installeren: http://www.samsung.com/nl/support/model/UE46D8000YSXXN
op 18-12-2017 02:11 PM
Ik zie de verkleuringen en de strepen wel!
Software update gaat online niet ( er is geen software update)
Via USB zegt hij dat ie het niet kan vinden, dus jou informatie klopt niet.
en het kan dus niet dat een update verbeteringen aanbrengt in de beeld kwaliteit naar mijn mening.
Ik vindt het te gemakkelijk om te zeggen dat je geen verkleuring en strepen ziet.
op 19-12-2017 09:24 AM
Ik ontken niet dat ze er zijn, alleen dat ik ze in de foto's niet terugzie. Alleen de foto's met de snookertafel zien er duidelijk niet fris uit, maar in de beeldtest ontgaan de strepen me. Wat de update betreft, ik kan ook niet garanderen dat dit verbetering brengt, maar de kans is er. En het is hoe dan ook een gratis handeling in tegenstelling tot een reparatie. Als je op de link kijkt die ik je gaf zie je dat er toch echt een nieuwere versie beschikbaar is op de website. Zie eventueel deze link die het updaten via USB uitlegt: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1135639 De USB stick in kwestie dient hiervoor leeg te zijn en als FAT32 geformatteerd.
In het geval dat de update de strepen niet verhelpt, ontvang ik graag de volgende gegevens via een prive bericht (klik op m'n naam > bericht verzenden):
- je naam, telefoonnummer, email- en huisadres;
- serienummer van de TV, zie sticker achterop;
- kopie van aankoopbewijs.
Dan zorg ik dat ons reparatie centrum zsm contact opneemt om te laten weten wat zij hierin kunnen betekenen.
op 02-01-2018 04:49 PM
Ik word doorgestuurd naar Samsung reparatie centrum genaamd Selectro, heb die alle info plus foto's doorgestuurd en die zeggen ook dat ziet er niet goed uit en hebben de reparatie geraamd op € 1100,- wat we natuurlijk niet gaan doen want daar koop je een mooie nieuwe TV voor.
Voor zo'n tv die nieuw 2100,- heeft gekost verwacht je toch dat die 10 jaar of langer meegaat en niet 6 jaar.
Dus SAMSUNG hartelijk dank u heeft mij veel geld gekost ga opzoek naar een andere TV maar geen samsung meer.
op 06-04-2018 12:26 PM
op 06-04-2018 02:28 PM
"Opgelost" is misschien een groot woord, maar het is wel duidelijk dat dit een defect betreft. Om dit gefixt te krijgen is een reparatie noodzakelijk, aangezien we hier tot deze conclusie zijn gekomen beschouwen we de situatie als opgelost. Ik heb inmiddels ook gereageerd op je eigen thread trouwens, ik hoop van harte dat je iets aan m'n reactie hebt.
op 25-08-2018 12:10 PM
ik heb hetzelfde probleem met mijn ue55d8000ysxxn waar ik 2500 euro voor heb betaald en na 5,5 jaar enorm veel strepen en kan gemaakt worden maar kost 700,-.
waardeloze service van samsung
nooit geen samsung meer