Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE43NU7020 Vaag beeld bij het voetballen na circa een minuut

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2021 09:22 AM)
707 Weergaven
Niels
Journeyman
Opties

Hallo,

ik heb een Samsung UE43NU7020 en nu valt het me op dat tijdens het kijken van voetbal mijn beeld wazig wordt. Nu het EK bezig valt het heel erg op. Als ik een film of dergelijks kijk is het er niet of valt het bijna niet op. Als ik van zender wissel en dan weer terug ga naar het voetbal is het beeld even goed totdat er een hapering of knippering plaats vind en dan is het beeld wazig. 

Hoop dat iemand mij kan helpen. De tv is uit dec-2019

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Niels
Journeyman
Opties

Beste Dick, 

ik denk dat het aan kon ligt, als ik ziggo stream heb ik nergens last van. KPN geeft ook aan dat hun iTV niet voor een tv bedoeld is, maar voor een tablet of telefoon.

Hartstikke bedankt.

gr niels 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Niels , Niels,

Geen dank! Dat is goed nieuws! Zou je misschien het topic als Opgelost willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Niels , Niels,

Is de volledige Model Code van de tv UE43NU7020WXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1310.4? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Hoe kijk je tv? Met een decoder, CI+ module, via ethernet, etc.? Zie je dit bij alle bronnen? Bv. YouTube, Netflix?
Wie is je provider? Zou je misschien, om te testen, een 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken?
Zie je het daar ook op terug?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Niels
Journeyman
Opties

Beste Dick,

Het model nummer klopt en ik heb de laatste software versie 1310 geeft hij zelf weer. Daarnaast heb ik gemerkt dat hij het ook zo bij Ned 1 en 2 doet zonder dat er voetbal op is. Ik kijk via KPN i-tv app. Gisteren heb ik het via mijn telefoon gestreamd en heb ik hetzelfde beeld. Daarnaast heb ik ook geprobeerd om hem bekabeld aan te sluiten, dit maakt geen verschil. 

Ik heb even via Youtube een 4K UHD democlip gekeken, op het begin dacht ik dat het wazig was maar iets verder in de clip was het haar scherp.

Groet, Niels 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Niels , Niels,

De reviews van deze app zijn niet echt lovend:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1993772
Als je bij een democlip geen problemen ervaart, moet je je vraagtekens zetten bij de app.
Zeker omdat het ook bij Ned 1 en 2 voorkomt en het bekabeld aansluiten geen verbetering oplevert.
Even onduidelijk hoe je het gestreamd hebt. Via een Google Chromecast?
Je zou kunnen proberen om de tv te resetten. Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Resetten.
Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten. Waarschijnlijk levert dit geen resultaat op..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Niels
Journeyman
Opties

Beste Dick,

Ik heb het via airplay gestreamd, ik kan het vanavond nog eens via Google Chromecast doen.

Ik kan ook de kpn box eens aansluiten kijken of dat verschil maakt.

Ik kan ook nog eens kijken of ik van iemand Ziggo Go gegevens kan en mag lenen om het zo ook eens te testen. 

Ik heb de tv al meerdere keren gereset maar geen verandering, ik vind het alleen raar als je naar een andere zender gaat en weer terug keert doet hij het circa een minuut weer goed. 

Alvast bedankt voor je suggesties en medewerking.

Groet, Niels 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Niels , Niels,

Geen dank! Houd je ons even op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Niels
Journeyman
Opties

Beste Dick,

ik heb voetbal gestreamd via ziggo go, nu is de tv niet meer wazig. Naar 5 min weer geprobeerd met iTV van KPN heel de wedstrijd goed kunnen kijken. Ik heb dit nu 2x geprobeerd en beide keren na even streamen en weer terug schakelen heb ik geen probleem meer. Ik vind het een raar verhaal, als de app van kpn niet goed zou werken dan zou het beeld weer vaag moeten worden naar het weer terug schakelen. 

Groet, Niels 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Niels , Niels,

Ben ik met je eens. Het zou een eenmalig iets geweest kunnen zijn zijn.
De app van KPN staat in ieder geval niet goed aangeschreven. Houd het voorlopig even in de gaten..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Niels
Journeyman
Opties

Beste Dick,

ik hou het in de gaten, alleen is het vandaag al 4 keer voor gekomen dat ik wazig beeld heb bij Ned 1 zonder dat er voetbal op is.

Groet, Niels 

Oplossing
Niels
Journeyman
Opties

Beste Dick, 

ik denk dat het aan kon ligt, als ik ziggo stream heb ik nergens last van. KPN geeft ook aan dat hun iTV niet voor een tv bedoeld is, maar voor een tablet of telefoon.

Hartstikke bedankt.

gr niels 

0 Likes