Ik slinger toch even een nieuw topic aan over de problemen met firmware versie 2014.1 op mijn Q90T uit 2020.
Sinds deze update is er een probleem... Bekijk bericht
Ik probeer foto's van mijn ipad via de smartthings app naar te frame te uploaden. Op de ipad staan diverse fotos. Ik krijg alleen maar de keus... Bekijk bericht
Op dinsdagavond heb ik een een Samsung The Frame 55 inch besteld bij Art en Craft Nederland. Installeren ging erg soepel en konden direct genieten... Bekijk bericht
Hallo,
mijn Samsung UE65JS9000LXNN wil mij geen werkend beeld geven wanneer ik deze aansluit met de ONB. Van zodra ik de kabel verbindt valt de... Bekijk bericht
Nieuwe Samsung Serif gekocht, ook een nieuwe Quantis interactieve CI +1.3 module en oude smartcard ziggo. Mn tv geeft de melding: CI module of... Bekijk bericht
Hoi, al een tijdje krijg ik geen foto’s meer vanaf mijn telefoon op de tv. Als ik de art modus app op mijn telefoon open zet, en wil bladeren naar... Bekijk bericht
Om naar Nederlands talige series te kijken gebruik ik vaak de txt/mix knop om het te ondertitelen via teletekst 888. Dit werkte tot vanavond altijd... Bekijk bericht
Goedendag,
Opeens vertoont mijn samsung tv een heldere witte verticale vlek onder in het scherm. Net alsof er een extra lamp brandt. Het stoort... Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben al wat jaren heel erg blij met mijn Samsung TV. Het is geen spiksplinternieuwe meer, maar hij deed het tot op de dag van vandaag... Bekijk bericht
Eind januari 2019 heb ik deze tv gekocht, die is in Februari geleverd en op de muur gehangen, eigenlijk gelijk bij het installeren zagen de monteur... Bekijk bericht
Ik heb een Nederlandse Samsung tv (QE50Q67TASXXN, gekocht in september 2020) mee naar Duitsland genomen. De aansluiting in Duitsland is via de... Bekijk bericht
Sinds twee dagen een witte ronde stip in mijn scherm. Heb al een reset gedaan en beeldschermtest. Helaas nog steeds. Na beeldschermtest kreeg ik de... Bekijk bericht
Mijn tv schakelt sinds gisteren morgen aan en uit.
Het betreft het model QE55Q60RALXXN
Hij schakeld in dan kun je het qled logo zien en... Bekijk bericht
18/06/2021 Heinenoord,
Geachte heer, dame,
Tot op heden heb ik nog steeds geen reactie gehad en dus ook geen € 500,- op mijn rekening... Bekijk bericht
Ik heb sinds afgelopen zaterdag de qe55q95talxxn in mijn vakantiewoning. Ik heb daar geen provider zoals KPN en dergelijke. Ik heb daar digitale... Bekijk bericht
Goedemorgen allemaal,
Afgelopen week was ik een aflevering van een serie aan het kijken via mijn NAS. Het beeld stotterde, flikkerde, was dubbel.... Bekijk bericht
Beste medewerker, Ik heb na maanden wachten eindelijk een lijst voor mijn Samsung Frame 2021 (55 inch) ontvangen (promotie-actie). De kleur wijkt... Bekijk bericht