Ik kan mijn Airpods type A2031 verbinden met mijn Samsung TV met Tiszen OS typeUE43RU7470 Echter het volume is laag en vrijwel niet te regelen. Ook... Bekijk bericht
Mijn Crystal UHD 55 inch TU7000 (2020) heeft na een jaar weer het zelfde probleem namelijk dat de afstandsbediening de aangesloten apparatuur niet... Bekijk bericht
Ik probeer een Bose soundbar 700 aan te sluiten op een Samsung UE49KS7000 via HDMI 4.
De t.v. ziet hem wel maar er is geen contact zodat er geen... Bekijk bericht
Beste community,
Helaas meld ik mij hier met problemen met de afhandeling van een cashback promotie.... In mijn geval gaat het om 2 aanvragen,... Bekijk bericht
Niet alleen de NPO app werkt niet meer, ook de Canal Digital app heeft er de brui aan gegeven.
Nog een probleempje. Ik heb plotseling een... Bekijk bericht
Hallo community. Wij hebben net een Samsung gekocht, alles leek prima te werken, echter, elke ochtend krijg ik foutcode 107. En dan moet ik weer... Bekijk bericht
Sinds kort ben ik in het bezit van een QLED 65Q95T televisie, na installatie kon ik met de Samsung afstandsbedieningde programmagids van Ziggo ... Bekijk bericht
Goedemorgen, kan iemand me helpen met onderstaand probleem?
Gisteren de 4k qe55q80a 2021 aangeschaft en bij het instaleren vindt de tv wel de... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds vorige week in bezit van onze nieuwe QLED 65Q95T. Helaas de eerste retour moeten doen, omdat er een pixelstreep in het scherm zat.... Bekijk bericht
Beste, Als we bij The Frame 65 2020 de tv in Art mode willen zetten dan gaat de tv naar de art store. Ook wanneer we opnieuw een schilderij... Bekijk bericht
Ik heb een nieuwe Samsung Frame. Ik probeer een testabbonement voor het ART gedeelte af te sluiten maar Samsung vraagt om een code. Ik kan deze... Bekijk bericht
Goedemorgen, wie kan mij helpen?De kunstmodes van mijn Samsung The Frame doet het ineens niet meer terwijl ik toch echt een abonnement heb... Bekijk bericht
I have a smart TV model UE50J6240AW
after resetting the factory settings, it is not possible to connect wirelessly to Wi-Fi and the Internet
... Bekijk bericht
SamsungTV UE46ES8000 blijft zichzelf aan- en uitzetten.Het begon gisteren met groene strepen tijdens het tv kijken en nu blijft het beeld zwart. De... Bekijk bericht
Mijn vraag:Ik heb sinds kort een nieuwe tv.Nu valt mij op (viel me op toen ik het van dichtbij bekeek) dat er een soort wit plaatje in en boven het... Bekijk bericht
Goedenavond,
ik heb vorige maand bij de media markt een Samsung QLed 8k tv gekocht. Schitterende tv maar ervaar er nu al problemen mee.... Bekijk bericht