op 06-10-2021 11:17 PM - laatst bewerkt op 21-10-2021 02:08 PM door MartijnK
Goede avond Community,
Sinds een dag ben ik in bezit van een samsung tv. De tv viel ineens over naar zwart beeld en doet niets meer.
Modelcode is QE65QN95AATXXN .
S/N 0H3E3HTR900510E
De losse aansluitkast maakt wel een raar geluid maar weet niet of dat normaal is. Heb alle kabels gecontroleerd en de oude tv aangesloten, deze werkt wel, dus Ziggo signaal is goed. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn of wat ik moet testen.
Alvast bedankt voor de reactie John Hendriks
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-11-2021 08:17 AM
Hoi @Prent ,
Bedankt voor de informatie! Je zou nog kunnen proberen om de tv zonder aangesloten devices op te starten.
Als dat niet werkt, dan moet er een monteur naar kijken. Je moet dit melden bij de leverancier.
Daar loopt namelijk je garantie. Niet bij Samsung.
Houd ons even op de hoogte van de voortgang..
op 17-11-2021 03:32 PM
Dat hebben we allemaal al enkele malen geprobeerd. Aangezien ik dit probleem op diverse fora tegenkomt (ook buiten Nederland) denk ik dat het aan een structurele productie fout in de tv is. Wellicht dat het zelfs een groter probleem bij Samsung zelf is dat verder strekt dan de tv's. Met een nieuwe monitor van Samsung heb ik vorige maand nl hetzelfde euvel gehad. Toeval bestaat niet, vooral als het allemaal dezelfde soort euvels zijn (hardware, HDMI poorten en communicatie met aangekoppelde apparatuur). Repareren levert geen positief resultaat op. Ik ga daarom de koop ontbinden en een andere tv kopen. Helaas geen Samsung meer, deze is niet betrouwbaar dit jaar.
op 16-02-2024 09:38 PM
Goedenavond,
Bij mij hetzelfde probleem. Vanmiddag ging onze tv ineens op zwart en reageert niet meer. Het gaat om de QE65Q95TALXXN met de one connect box SOC1003T.
Alles geprobeert, maar tv doet niks meer.
Kan iemand mij hier mee helpen. Tips zijn welkom.
Mvg Erik
op 17-02-2024 09:43 AM
Goedemorgen @Members_CAvm6Ao , Erik,
Hiervoor moet je bij de leverancier zijn i.v.m. wettelijke garantie.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!