op 24-07-2021 10:48 AM
Ik heb een Samsung TV (UE49KS7002) en een Bose Soundtouch 300. Dit werkte tot op heden goed samen. Door een nieuw tv meubel heb ik alle kabels uit het stopcontact moeten halen en allemaal weer terug gestopt. Echter nu kan de TV de Bose Soundtouch 300 niet meer vinden op de HDMI-poort. De TV heeft een One Connect Box.
Op het forum heb ik al een paar topics over dit issue gelezen en ook geprobeerd om alle kabels weer uit het stopcontact te halen, 30sec. te wachten en dan weer alles erin. Dit heb ik al een paar keer geprobeerd, maar helaas geen succes. Wat moet ik doen om dit weer werkend te krijgen? Binnenkort wil ik de kabels in een gootje in de muur wegwerken en dan niet weer van voor af aan beginnen hiermee. 😞
op 24-07-2021 11:02 AM
Goedemorgen @Robert30 , Robert,
Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model)
Waarschijnlijk is de volledige Model Code UE49KS7002UXXH.
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Een grijze import tv -> Grijze import
Eerder meegemaakt als een tv verplaatst is. Meestal een bekabelingsprobleem.
Heb je al een andere HDMI poort geprobeerd? Met een andere HDMI kabel getest?
op 24-07-2021 11:24 AM
Ik heb alle poorten al geprobeerd op One Connect Box. Ook met een andere HDMI kabel al getest.
op 24-07-2021 11:29 AM
Hoi @Robert30 , Robert,
Oké! Zou je dan de tv willen resetten? Bij Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Resetten.
Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de Bose Soundtouch 300 resetten.
De Bluetooth-knop op de afstandsbediening 10 seconden ingedrukt houden of via de SoundTouch-app.
op 24-07-2021 08:32 PM
Ik heb de tv gereset en alles weer opnieuw ingesteld. Daarna ook de Bose Soundtouch opnieuw toegevoegd via de Soundtouch-app. Helaas kan hij nog steeds niet de Bose Soundtouch herkennen als HDMI-poort.
op 24-07-2021 08:42 PM
Hoi @Robert30 , Robert,
Jammer. Het is natuurlijk wel vreemd dat het is gebeurd nadat de tv in een meubel is geplaatst.
Je zou er nog remote naar kunnen laten kijken -> Hulp op Afstand
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen..