Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung TV 50TU8000 het scherm probeert op te starten en gaat direct weer uit.

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2023 10:16 PM)
653 Weergaven
DaveItegem
First Poster
Opties

Beste,

ik heb net hetzelfde probleem, ook met een toestel van net iets meer dan 2 jaar oud. Dit is de code van mijn toestel:
50TU8000 (2020)

ik hoop dat er voor recente toestellen wél een oplossing is en we niet in kosten vallen na 2 jaar???

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DaveItegem, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Sinds wanneer ervaar je dit? En heb je de TV al eens wat langer van het stroom losgekoppeld? Maakt dit geen verschil dan zal een service verzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de TV aanmelden voor een reparatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
DaveItegem
First Poster
Opties

Dag Martijn,

Probleem is maandag plots begonnen en niets kan het probleem oplossen. Heb de tv ook al langer losgekoppeld maar dit lost het probleem ook niet op.

Heb aanvraag lopen via LetMeRepair voor een bezoek van een technieker, maar de service is daar beneden alle peil.

Hopelijk kan ik snel geholpen worden en valt de schade/kosten mee, want dit is geen fijne ervaring voor een toestel van net 2 jaar oud.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is natuurlijk niet fijn, wel goed om te lezen dat er inmiddels een serviceverzoek is aangevraagd. Vanuit het service centrum zal je bericht krijgen om het toestel te laten herstellen. Wat bedoel je precies met de service is beneden peil?

Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn wordt de TV ook kosteloos hersteld wanneer hier sprake is van een technisch defect. Ook na deze termijn kunnen we de TV uiteraard repareren echter worden hier wel kosten voor berekend, wel houden we hierbij rekening met de leeftijd van de TV.

Hopelijk heb je de TV ook snel weer terug nadat deze is gerepareerd!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
DaveItegem
First Poster
Opties

De service is beneden peil omdat ik eerst 2 dagen heb moeten wachten alvorens iemand mij contacteert hierover. Enige dat ik dan na 2 dagen krijg is een link om een afspraak te maken, waarbij eerst mogelijke datum voor ophaling van mijn toestel pas over een week is. Dit betekent dus dat ik al snel 2 weken zonder tv zit en dan is het nog maar te hopen dat het snel kan worden hersteld.

Mijn tv toestel is net 2 jaar én 1 maand oud en valt nu uit door dit technisch defect. Ik hoop dat de kosten meevallen voor de herstelling, al vrees ik hiervoor als ik online soortgelijke gevallen bekijk, waarbij herstelling duurder is dan een nieuw toestel. In dit geval zou het dus een zeer dure tv zijn als ik na 2 jaar al een nieuwe moet aankopen (in dat geval zal het ook niet opnieuw een Samsung toestel zijn dat ik koop!)

0 Likes
S Anton
First Poster
Opties
Ik heb volgens mij hetzelfde probleem. Hoe is dit opgelost door samsung ?
0 Likes