op 20-04-2023 12:17 AM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-04-2023 07:47 PM
Ik heb zojuist uitgebreid gesproken met een medewerker. Het zit hm in de modellen waar voorheen wel zichtbaar was om de sensitiviteit van de sensor te bedienen. De oplossing is nu: nachtmodus op AAN zetten en eventueel naar wens slaapmodus, dan bij geen actie/beweging gaat artmodus uit. Er mag niets voor de tv staan ivm sensor en soms kan teveel licht in de ruimte er voor zorgen dat artmodus niet reageert. Ik ben benieuwd en ga het nu allemaal testen en nachtmodus aanzetten. Benieuwd of het bij jou ook gaat helpen!
op 20-04-2023 10:48 AM
Goedemorgen @Mandyz ,
Zit er toevallig een lijst omheen? Deze kan de bewegingssensor blokkeren.
Staat de Bewegingsdetectie niet te laag ingesteld?
https://www.samsung.com/be/support/tv-audio-video/hoe-gebruik-je-kunstmodus-op-de-frame-tv/
20-04-2023 10:55 AM - bewerkt 20-04-2023 10:56 AM
op 20-04-2023 10:31 PM
op 21-04-2023 09:25 AM
Hoi @Mandyz ,
Laat er dan maar even remote naar kijken:
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst op SMART TV’s klikken en daarna naar beneden scrollen.
Houd je ons op de hoogte?
Fijn weekend!
op 21-04-2023 12:06 PM
Ook ik sinds kort Samsung frame. Zojuist klacht want de hele sensor app voor de artmodus zit niet op de tv. Zie mijn bericht net gepost bij televisie. Dus geen sensor, artmodus blijft aan. Ga naar Kunst, scroll helemaal naar beneden, bij staat daar: 'slapen na' en 'nachtmodus' en daarnaast had de SENSOR moeten staan, die staat er dus niet. Bij jou wel?
op 21-04-2023 12:54 PM
op 21-04-2023 01:00 PM
@Mandyz , @Karel3333 ,
Even voor de duidelijkheid. Er bestaat geen sensor app.
Er is alleen een bewegingssensor waar een setting bij hoort.
Als er geen bewegingssensor aanwezig is, zie je de optie Bewegingsdetectie: niet terug.
op 21-04-2023 07:47 PM
Ik heb zojuist uitgebreid gesproken met een medewerker. Het zit hm in de modellen waar voorheen wel zichtbaar was om de sensitiviteit van de sensor te bedienen. De oplossing is nu: nachtmodus op AAN zetten en eventueel naar wens slaapmodus, dan bij geen actie/beweging gaat artmodus uit. Er mag niets voor de tv staan ivm sensor en soms kan teveel licht in de ruimte er voor zorgen dat artmodus niet reageert. Ik ben benieuwd en ga het nu allemaal testen en nachtmodus aanzetten. Benieuwd of het bij jou ook gaat helpen!
op 21-04-2023 07:48 PM
Mij is net verteld door medewerker dat de lijst juist gemaakt is om te communiceren met the frame en dat de omlijsting geen probleem moet zijn. Bewegingsdetectie staat niet op alle modellen. Bedankt Dick voor het meedenken!