Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung the Frame AB en T-Mobile Animo Aria610X

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2020 08:35 PM)
437 Weergaven
Jimk
First Poster
Opties

Goedenavond,

om te beginnen lukt het mij om de Samsung AB te koppelen aan mijn tmobile tv kastje. Echter moet ik dit elke dag (wanneer de tv en tvbox uit zijn geweest) dit opnieuw instellen. Soms lukt dit in het ‘universele’ afstandsbediening instel menu maar soms ook niet. De ene keer staat de service provider tmobile er niet tussen en de andere keer wel. En als ik dan bij de keuze kom voor de tv box fabrikant Animo kan ik 8/10 keer de aria610x niet vinden en de andere keer wel. Het gebeurd dus dagelijks dat ik mijn frame weer moet resetten en tmobile en de afstandsbediening van Samsung opnieuw moet instellen in de hoop dat hij de aria 610x dit keer wel laat zien. Erg frustrerend, hopelijk weet iemand hier de oorzaak en oplossing voor. 

dank! 

0 Likes
4 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavonden @Jimk ,

Misschien handig om ook even de gegevens van de tv te vermelden 🤷‍♂️.

Wat is de Model Code van de tv? Deze staat in het omlijnde vak op de sticker achterop de tv.

Als de tv aan de muur hangt, dan even hier kijken: Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Jimk
First Poster
Opties

@dkoster, 

dat is; Qe55ls03TAsxxn

softwareversie: t-nkmdeuc-1403.1, bt-s

Gegroet

0 Likes
Jimk
First Poster
Opties

Ja ik kan de AB van tmobile koppelen aan mn tv. Echter wil ik de AB van Samsung gebruiken gezien mn tmobile tv kast achter gesloten deuren zit. Geloof niet dat mijn modem op een eco stand staat, daarnaast is het bekabeld. Ik ben begonnen met HDMI 1, had problemen, daarna gelezen dat HDMI 3 werd aanbevolen omdat daar ARC op zit waarmee je kan zappen(dacht ik). Hier dus de zelfde issues. Nogmaals ik kan connecten echter lijkten de AB van Samsung en de tmobile box elkaar te vergeten. (Of ik doe iets wat niet de bedoeling is) en een bijkomend issue is dat het zeer wisselvallig is om de AB weer in te stellen gezien aria610x niet altijd te kiezen is tussen de modellen van fabrikant Amino. Wat ik überhaupt een hele bijzondere vindt. Lijkt mij dat het betreffende model of altijd of nooit er tussen komt te staan en niet soms. 

groet

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Er dient een update uitgerold te worden zodat nieuwe ontvanger/decoders worden toegevoegd aan de lijst en je zo slechts een afstandsbediening nodig hebt. Dit gebeurd echter maar 2 keer per jaar, dus nog even geduld 😉

De benodigde decoders zijn vorige week bij RnD ontvangen, daar zullen de IR codes worden geanalyseerd en daarna aan de database worden toegevoegd. Dan is het mogelijk om de decoder via de manuele bediening installatie optie aan de Samsung remote toe te voegen.
Later zal ook de HDMI auto detectie optie worden toegevoegd.

rsz-846676