op 15-01-2019 09:43 AM
Hallo
wie kan mijn helpen wij hebben onze mooie tv QE65Q8F binnen gekregen nu hebben wij daar voor een Toetsenbord voor aan geschaft een Logitech K 400 Plus dit werkt redelijk maar als ik ergens mijn mail moet in vullen dan krijg ik in plaats van het @ een heel ander teken het zijn twee kleine streepje ik den dat de stand intl niet goed staat ik gan het ook niet wijzigen met cntr/shift wie weet hoe ik mijn spiciale teken weer goed krijg of moet ik het maar terug sturen en een andere zoeken
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-01-2019 05:27 PM
Ben zelf maar weer aan het zoeken gegaan
Je moet bij tv instellingen dan naar invoer apparaat dan toetsenbord taal en dan taal op Engels zetten en dan verandert veranderd toetsenbord in US
Tot nog toe werkt het zo
MVG
Martin Dekker
op 15-01-2019 10:04 AM
op 15-01-2019 10:18 AM
Goeiedag,
Het is niet mogelijk voor deze tv om speciale tekens via een toetsenboord te verwerken.
Naast dat zijn natuurlijk niet alle functie van een toetsenboord niet mogelijk voor een tv aangezien deze daar niet voor gemaakt zijn.
Toetsenborden worden voornamelijk voor beamers of andere beaming apparatuur.
Mvg, JWolf
op 15-01-2019 10:31 AM
Hoi @Decoma,
Dit toetsenbord is hier niet geschikt voor als onderstaande het geval is.
Dit product beschikt ws. over een Belgisch AZERTY toetsenbord lay-out. (zie foto).
De volgorde van de letters op het toetsenbord is anders dan op een Nederlands QWERTY toetsenbord lay-out.
Ze zijn wel te verkrijgen met een QWERTY toetsenbord lay-out. Misschien even omruilen..
https://koopgids.net/draadloos-toetsenbord-samsung-smart-tv/
Azerty
op 15-01-2019 10:47 AM
hallo
ik heb dit toetsenbord wat hier boven staat qwerty en alles zit op de goede plaats maar als ik met mijn email accound wil kijken moet ik inloggen met mijn email adres en inplaats van het @ teken krijg ik deze met shift 2 " kat klopt toch niet
15-01-2019 11:09 AM - bewerkt 15-01-2019 11:10 AM
Hoi @Decoma,
Het toetsenbord wat op de afbeelding staat is toch echt een AZERTY toetsenbord en geen QWERTY.
Als je op Shift -2 drukt, krijg je inderdaad het " teken. Zie het " teken boven de 2..
op 15-01-2019 11:12 AM
hallo
op mijn toesenbord staat het @ boven de twee
op 15-01-2019 11:28 AM
op 15-01-2019 11:34 AM
ik heb logitech ook benadert maar heb nog niks gehoord van ze
en het is wel makelijker als je alles via een toetsenbord doet dat het dan wel werkt dat werkt wel makkelijker dan als je van de een naar de ander moet gaan
op 17-01-2019 05:27 PM
Ben zelf maar weer aan het zoeken gegaan
Je moet bij tv instellingen dan naar invoer apparaat dan toetsenbord taal en dan taal op Engels zetten en dan verandert veranderd toetsenbord in US
Tot nog toe werkt het zo
MVG
Martin Dekker