Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QE55Q7F schakelt zich zelf aan en uit

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2018 01:54 AM)
10466 Weergaven
Onske
Apprentice
Opties

Ik heb een gloednieuwe Samsung QE55Q7F QLED TV in mijn bezit. Nadat ik de tv had aangesloten, stelde ik onmiddellijk een probleem vast. De tv schakelt zichzelf constant aan en uit zonder dat ik zelf iets doe. Hij doet dit ongeveer alle 30 seconden. Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? 

0 Likes
Spring naar oplossing
22 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @St Straet, goedemorgen.

Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op je TV van af het moment van aankoop; jouw TV valt hier helaas buiten. Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie en hiervoor kan je in gesprek gaan met je verkoper. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3sHIw2F

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
St Straet
Journeyman
Opties

Beste, ik ben een Belgische klant. Had je wat meer in het dossier verdiept dan had je dit gezien in plaats van hier wat standaard antwoordjes te deponeren. 
Feit is dat mijn tv van Samsung van 2149 euro het na iets meer dan 4 jaar begeeft, het duidelijk een Samsung productiefout is en ik met een kluitje in het riet (359 euro) gestuurd wordt. Het verkooppunt wijst naar Samsung en dat zij niet meer kunnen doen dan die 359 euro terugbetalen. Zelf als klant kan ik met niemand van Samsung argumenteren dat dit een productiefout is van Samsung zelf en dat ze wel wat meer zouden mogen terugbetalen dan 359 euro. Ik mag na 4 jaar straks weer meer dan 1500 euro bijbetalen voor een identieke tv. Bedankt Samsung! Een productiefout kan gebeuren maar vergoed dan ook je klanten zoals het hoort. Dit is geen normale slijtage! Dit probleem stelt zich bij talloze Samsung tv’s, zelfs vaak heel nieuwe tv’s. Dat Samsung zich daar dan op deze wijze vanaf maakt is hemeltergend en geen goede klantenservice.

De tv (geen schrammetje aan), one Connect kabel en box (niets mis mee) hebben ze opgehaald, is veel meer waard dan 359 euro en zullen ze nog wel hergebruiken. Thx Samsung!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij zullen de spullen zeker niet hergebruiken, deze zullen worden gerecycled. Omdat de fabrieksgarantie voorbij en de TV niet meer te herstellen is krijg je een bepaalde compensatie. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes