op 14-01-2019 03:00 PM
Beste,
Ik heb een qe55q7f aangeschaft en ga hem monteren. Echter zou ik graag weten of ik de one connect box alsook mijn digibox (telenet) en ps4 aan de andere kant van de muur mag plaatsen en toch nog met de one remote alles kan bedienen ( alsook tv gids / films opvragen etc... .
Mijn tv hangt tegen de muur, er is een gat gemaakt in de muur waar de kabel door kan en aan de andere kant vd muur een schap waar ik deze toestellen kan plaatsen.
Zou dit moeten lukken als deze toestellen allemaal op dezelfde plaats staan, echter wel niet in dezelfde ruimte?
Mvg
Kozzion
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-01-2019 12:49 PM
Hi @Kozzion,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Volgens de handleiding: Gebruik de Samsung Smart-afstandsbediening op maximaal 6 m van de tv. De bruikbare afstand kan afhangen van de omgevingsomstandigheden van het draadloze signaal. Als het signaal door een muur moet, zal dit aanzienlijk afnemen of helemaal niet werken.
op 16-01-2019 12:49 PM
Hi @Kozzion,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Volgens de handleiding: Gebruik de Samsung Smart-afstandsbediening op maximaal 6 m van de tv. De bruikbare afstand kan afhangen van de omgevingsomstandigheden van het draadloze signaal. Als het signaal door een muur moet, zal dit aanzienlijk afnemen of helemaal niet werken.
op 17-01-2019 09:07 AM
Bedankt!
Heb gisteren getest en ik kan men toestellen in de kamer ernaast plaatsen en kan ze bedienen 🙂
Leve de one remote !
Een kleine vraag nog, de playstation 4 kan ik wel bedienen via de one remote eens hij aanstaat maar hem inschakelen lukt niet. Hij is geconnecteerd met de one box. Is dit nu eenmaal zo of doe ik nog iets verkeerd en zou het wel moeten lukken ?
op 17-01-2019 12:50 PM