Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung qe55q7f en telenet decoder in andere kamer

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2019 03:00 PM)
356 Weergaven
Kozzion
Journeyman
Opties

Beste,

Ik heb een qe55q7f aangeschaft en ga hem monteren. Echter zou ik graag weten of ik de one connect box alsook mijn digibox (telenet) en ps4 aan de andere kant van de muur mag plaatsen en toch nog met de one remote alles kan bedienen ( alsook tv gids / films opvragen etc... . 

Mijn tv hangt tegen de muur, er is een gat gemaakt in de muur waar de kabel door kan en aan de andere kant vd muur een schap waar ik deze toestellen kan plaatsen.

Zou dit moeten lukken als deze toestellen allemaal op dezelfde plaats staan, echter wel niet in dezelfde ruimte? 

Mvg

Kozzion

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Kozzion,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Volgens de handleiding: Gebruik de Samsung Smart-afstandsbediening op maximaal 6 m van de tv. De bruikbare afstand kan afhangen van de omgevingsomstandigheden van het draadloze signaal. Als het signaal door een muur moet, zal dit aanzienlijk afnemen of helemaal niet werken.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Kozzion,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Volgens de handleiding: Gebruik de Samsung Smart-afstandsbediening op maximaal 6 m van de tv. De bruikbare afstand kan afhangen van de omgevingsomstandigheden van het draadloze signaal. Als het signaal door een muur moet, zal dit aanzienlijk afnemen of helemaal niet werken.

rsz-846676
Kozzion
Journeyman
Opties

Bedankt!

Heb gisteren getest en ik kan men toestellen in de kamer ernaast plaatsen en kan ze bedienen 🙂

Leve de one remote ! 

Een kleine vraag nog, de playstation 4 kan ik wel bedienen via de one remote eens hij aanstaat maar hem inschakelen lukt niet. Hij is geconnecteerd met de one box. Is dit nu eenmaal zo of doe ik nog iets verkeerd en zou het wel moeten lukken ? 

BruceH
Community Manager
Opties

Ik las op een ander forum dat een simpele 15 minuten van de stroom dit verhelpt. Kun je dit eens proberen?

Anders eens controleren op updates voor de TV, mocht je dit nog niet gedaan hebben.

rsz-846676