op 14-01-2019 03:30 PM
Ik heb mijn QE55Q9F tijdelijk aangesloten met de bijgeverde 5 mtr lange kabel.
Wanneer de bestelde langere, Samsung VG-SOCN15 (One Connect Box), kabel wordt geleverd, nu is er nog een leveringsprobleem, ga ik deze kabel aansluiten en de tijdelijke verbinding loskoppelen.
Omdat de stekker, die op de TV wordt aangesloten, nabij de kabelinvoer twee "haakjes" heeft voor fixatie heb ik de vraag of deze stekker op een bepaalde manier, of met een bepaalde handigheid, uit de TV moet worden getrokken.
Wie kan mij tip geven hoe ik dit het beste kan doen?
ps: is er al zicht wanneer dit leveringsprobleem is opgelost?
op 16-01-2019 01:00 PM
op 16-01-2019 01:49 PM
Dank voor je bericht maar dit gaat over het aansluiten op de TV, mijn vraag gaat over het loskoppelen van deze aansluiting. De omgekeerde volgorde dus.
Interpreteer ik het juist dat ik moet beginnen met eerst de "haakjes" van de stekker moet los trekken van de TV en daarna pas het contactgedeelte (fig.2) moet losnemen?
Hoe zou uw Samsung monteur dit doen?
op 17-01-2019 03:02 PM
op 17-01-2019 03:32 PM
Beste Bruce H,
Bedankt voor je antwoord.
Zodra de extra lange kabel geleverd wordt, zie mijn later geplaatste Topic, ga ik op de beschreven manier de kabel loskoppelen.
Mijn bevindingen zal ik daarna vermelden in de Topic.
Mijn zorg was of de beide "haakjes" van de stekker tot problemen zouden leiden en ik het "mannetjes" gedeelte van de verbinding niet zal beschadigen.
Nogmaals dank.
op 17-01-2019 04:18 PM