Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung QE50Q65T (2020) start heel traag op circa 10minuten voordat de tv aan is

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2023 04:52 PM)
270 Weergaven
Members_b2hpe9g
First Poster
Opties

Hoi,

sinds 3 weken start mijn tv extreem traag,
meestal rond de 5-10minuten voordat er beeld is.

Ik heb verschillende dingen al geprobeerd "tv stroomkabel half uurtje los, tv resetten en updaten, tv diagnose "
is er iemand met een oplossing of een idee?

MVG 

Joey

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_b2hpe9g, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd 👍 Omdat dit geen verschil heeft gemaakt zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de TV dan aanmelden voor een serviceverzoek. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
LouiM2
First Poster
Opties

Goedemiddag,

Ik heb precies dezelfde TV, aantal weken geleden trad bij mij ook precies dezelfde problemen op zoals beschreven. Heb de tv nog geen 3 jaar.

Heeft vlg mij te maken met back-light converter (ergens sluiting). Een veel voorkomend probleem. Er staan een aantal filmpjes op You tube met dezelfde issues.

Vr. groet,

Louis

0 Likes
Members_b2hpe9g
First Poster
Opties

ik ga gelijk op youtube kijken, heb je het wel kunnen oplossen via de filmpjes ? gr joey

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_b2hpe9g, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd 👍 Omdat dit geen verschil heeft gemaakt zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de TV dan aanmelden voor een serviceverzoek. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes