Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung one connection box

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2020 04:09 PM)
1302 Weergaven
Vnui1
First Poster
Opties
Hi community, weet iemand of er voor de Samsung qe65q64ral ook een one connection box aan te sluiten is en welke dat is? Ik wil mijn tv aan de andere kant van de kamer en wil niet alle kabels langs deuren en zo trekken. 

Grt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Vnui1 ,

De One Connect Box wordt bij alle nieuwe 4K QLED-TV's vanaf de Samsung 7-serie geleverd

Jij hebt een QLED 6-serie. Er is ook geen OCB voor te bestellen, want deze tv heeft er geen aansluiting voor..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Vnui1 ,

De One Connect Box wordt bij alle nieuwe 4K QLED-TV's vanaf de Samsung 7-serie geleverd

Jij hebt een QLED 6-serie. Er is ook geen OCB voor te bestellen, want deze tv heeft er geen aansluiting voor..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Vnui1,

Mocht je interesse hebben in een nieuwe Samsung TV met OCB tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 😉

rsz-846676
0 Likes
EzzDuzzIt
First Poster
Opties

SAMSUNG QLED 4K 65Q80T (2020)

Ik zou graag willen weten of de Samsung One Connection Box op dit model werkt ?

0 Likes
EzzDuzzIt
First Poster
Opties

Hoe kun je zien of je tv een Samsung 7serie of hoger is?

Dit omdat ik graag zou willen weten of de Samsung One Connection Box, ook op mijn nieuw bestelde Samsung tv past?

Model: Samsung Qled 4K 65Q80T (2020)

Ik hoop van wel 🙏🏻

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @EzzDuzzIt ,

Series 7 zie je alleen terug op UHD tv's. Voorbeeld: UE55TU8500SXXN. De 8 staat voor Series 8.
In jouw geval is de volledige Model Code QE65Q80TALXXN. Dit is een Samsung QLED Series Q80T.
De One Connect Box wordt standaard meegeleverd met de Samsung The Frame en de duurdere Samsung QLED tv's.
Deze tv heeft geen One Connect Box. Je kunt sowieso niet elke OCB op een daarvoor geschikte tv aansluiten. Alleen een bijgeleverde..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
EzzDuzzIt
First Poster
Opties

Goedemorgen Dick, wat ik dus begrijp uit jou antwoord is dat ik ook geen losse OCB kan aanschaffen die gaat werken?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@EzzDuzzIt ,

Deze tv heeft niet de mogelijkheid om er 1 op aan te sluiten. Er zit geen aansluiting op...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Frans67
First Poster
Opties

Kan de connection box ook worden aangesloten in de meterkast?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Frans67 ,

Waarschijnlijk bedoel je een One Connect Box.
Op een OCB zitten alle aansluitingen die normaal op een tv zouden zitten.
Ik weet niet wat je precies van plan bent, maar ik neem aan dat je de tv niet in de meterkast hebt staan.
Een OCB staat meestal in de buurt van een tv. Op of in een tv-meubel bijvoorbeeld.

signatureee
Groet, Dick