Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung OLED 55S95B (2022) blijft opstarten.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2023 08:16 PM)
488 Weergaven
Floris1986
Journeyman
Opties
Mijn zojuist aan geschafte OLED tv heb ik pas 2 dagen in huis, makkelijk geïnstalleerd en gelijk de eerste update erin. 2 dagen probleemloos gespeeld en vanmorgen na een half uur ineens OLED kort in beeld , een kantelen huisje en daarna even beginscherm met geluid. Toen 2 x klik geluid en beeld op zwart en even daarn herhaalde de ciclus zich weer. Dit even aangekeken, want misschien toch nog een update, maar nee. Stekker eruit en half uur gewacht. Heeft niet geholpen. Iemand een suggestie?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Floris1986
Journeyman
Opties
Goedemiddag Dick,
Zojuist is mijn kapotte tv door de leverancier omgeruild. Een supervriendelijke jongen heeft de nieuwe tv geïnstalleerd en ik ben helemaal gelukkig. Ik juich nog niet te vroeg, eerst maar 's een paar weken aankijken. Ik ben toch wat voorlichter na de eerste ervaring. Dit is onderhand mijn 5e Samsung tv en dit was de eerste keer dat er een tv stuk was.
Dus tot nu tot volle tevredenheid opgelost. Fijne dag nog verder Dick.
Groet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Floris1986 ,

Vervelend dat je nu al een probleem hebt met je nieuwe tv! Waarschijnlijk een defect aan de voeding.
Hier moet een monteur naar kijken. Hiervoor moet je bij de leverancier zijn, want daar loopt je garantie. Zie ook: 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...

signatureee
Groet, Dick

Floris1986
Journeyman
Opties
Dank je wel Dick voor jouw reactie. Ik heb uiteraard kontakt opgenomen met de leverancier en deze is in overleg met zijn service afdeling. Ik hoop ook om morgen van hun iets te vernemen over de vervolgstappen. Het toestel wordt zeer waarschijnlijk omgeruild voor eenzelfde type. Mijn vraag is dus meer van is dit een bekende klacht bij dit type toestel en misschien zegt iemand oja dat heb ik ook gehad en moet je dit en dat doen. Maar een harde reset heeft niet geholpen.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Floris1986 ,

Op dit moment zijn er geen problemen gemeld over dit type toestel.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Floris1986
Journeyman
Opties
Dat zal ik doen Dick, dank zover. Fijne avond ook
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Floris1986 ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Floris1986
Journeyman
Opties
Goedemorgen Dick, maandag wordt het toestel omgeruild voor een nieuw exemplaar en deze wordt ook geïnstalleerd.
Daar ben ik al blij mee en een weekje zonder tv is goed te overbruggen met het 2e toestel in huis en de laptop. Dus nog even ge
0 Likes
Floris1986
Journeyman
Opties
sorry voor de onderbreking, ik moet nog even geduld hebben. Maar ik laat nog van mij horen als de nieuwe is geplaatst. Dank voor jouw interesse
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Floris1986 ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dat is goed nieuws!

Heel veel kijkplezier weer!

Fijne dag! ☀️

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Floris1986
Journeyman
Opties
Ook een fijne dag gewenst, Dick