Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung frame netflix donker

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2023 10:36 AM)
222 Weergaven
FdeVos
Explorer
Opties

Ik heb frame 55# type QE55LS03TASXXN . Netflix is nog steeds erg donker en nu nog donkerder. Na update? Helpdesk gebeld maar die weten niks te melden behalve 'geduld meneer, het wordt misschien opgelost, ze zijn ermee bezig' wie ZE dan zij weten ze niet.. De ene heeft er nog nooit van gehoord en als ik dan even later terug bel, vanwege slechte verbinding, en iemand anders aan de lijn heb zegt die dat het een veelvoorkomend probleem is. ???

O wie kan mij nu WEL helpen. Ik heb dit probleem al vanaf begin eigenlijk maar nu valt helemaal niet te kijken behalve in donkere kamer. Kijk van ellende maar op tablet nu maar is toch te gek voor woorden dat het niet opgelost wordt. software versie is nu 2401.1 BT_S
HELP! 
0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FdeVos, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Hoe is het beeld bij de andere apps of bij live TV kijken? In het menu van je TV kan je ook het één en ander aanpassen wat het beeld aangaat. Staat de optie aanpasbaar beeld ingeschakeld? Deze past het beeld ook aan op basis van de lichtomstandigheden en content die je kijkt. Staat dit uit dan kan je ook nagaan of de ECO opties aanstaan. Hier heb je ook een optie voor de detectie van omgevingslicht.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
FdeVos
Explorer
Opties

Hallo Martijn.

Bij live tv kijken of andere app. (disney+) geen problemen. Optie aanpasbaar beeld staat aan. detectie omgevingslicht staat ook aan.  Heb alles al geprobeerd maar niks helpt lijkt het.  

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Kijk je via Netflix naar HDR content? Omdat je dit niet met de andere apps ervaart is het ook belangrijk om dit bij de app ontwikkelaar aan te kaarten, zodat zij dit ook verder kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

0 Likes
FdeVos
Explorer
Opties
En nu zijn we weer terug bij af. Weer. Netflix zegt ga naar Samsung en Samsung zegt ga naar netflix. Word ik als klant niet wijzer van.
Is idd HDR. Bij Disney+ is het ook donkerder maar niet zo erg. Kan je dat uitschakelen zodat ik lichtere weergave krijg?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit kan je niet op de TV zelf uitschakelen, dit heeft te maken met het soort account bij Netflix. Omdat je aangeeft dat het niet tot minder aanwezig is bij Disney of het live TV kijken is dit app gerelateerd en niet iets wat wij kunnen aanpassen of verhelpen. Vanuit de app ontwikkelaar zal er een update uitgerold kunnen worden om dit ook op te lossen voor Netflix.

Groeten,

Martijn

0 Likes