op 07-07-2022 10:04 AM
Ik loop tegen een aantal zaken aan die ik niet kan oplossen. Graag uw hulp.
Sinds 2 ½ maand heb ik de nieuwe Samsung The Frame 65 inch (2022).
Model QE65LS03BAUXXN
Firmware 1302
Vanaf het begin heb ik meerdere problemen gehad met de sensor, afstandsbediening, Sonos Arc. Een aantal problemen heb ik na lang zoeken kunnen oplossen. Daarvoor o.a. meerdere keren fabrieksreset gedaan, zowel tv als afstandsbediening.
De volgende problemen heb ik nog:
Ik hoop dat u mij verder op weg kunt helpen.
MVG
Gerard
07-07-2022 08:27 PM - bewerkt 08-07-2022 08:35 AM
Goedemiddag @Gerard Kkkk , Gerard,
Vervelend dat je zoveel problemen hebt met deze jonge tv!
Is er toevallig een andere lijst omheen gezet?
Je kunt de nachtmodus en een slaaptimer niet tegelijkertijd hebben ingeschakeld.
De sensor kan op afstand niet hoger ingesteld worden dan dat hij nu staat ingesteld.
Voor de afstandsbediening moet je bij de leverancier zijn, want daar loopt je garantie.
op 08-07-2022 11:53 AM
Goedemorgen Dick,
Dank je wel voor je reactie. Er zit inderdaad de standaard lijst van Samsung om de tv. Direct na levering van de tv (11 april) , toen er zeker 1 maand geen lijst om zat, waren de sensor problemen er al. Soms werkte het wel, soms niet. De lijst ontving ik pas op 28 mei.
Afgelopen maand heb ik meerdere keren getest zonder lijst om de tv. De sensor reageert totaal niet. Voor de zekerheid ook vannacht de tv op nachtstand gezet met gevoeligheid hoog. De hele ochtend gaat de tv niet aan.
De tv is in pre-order op 20 maart gekocht bij de Webshop van Samsung. Ik vraag me af of jij dit probleem kunt doorspelen? Ook wat betreft de afstandsbediening die niet oplaadt via de Solar.
Daarnaast heb ik nog een vraag. Bij de bestelling van de tv was er nog een pre-order voordeel, een Dolby Atmos S801 Soundbar cadeau. Deze zou halverwege mei geleverd worden. Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. Kun je dit ook voor mij navragen?
Alvast bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Gerard
Ordernummer NL220319-87036964 dd 20 maart 2022
op 08-07-2022 11:58 AM
Hoi @Gerard Kkkk , Gerard,
Jij ook bedankt voor je uitgebreide antwoord!
Ik heb het voor je doorgezet naar de moderators van het forum.
Fijne dag! ☀️
op 08-07-2022 01:30 PM
Goedemiddag @Gerard Kkkk, heb je voor de promotie geregistreerd via de website? Stuur het registratienummer dan nog even door zodat we het na kunnen laten kijken.
Groeten,
Joey
op 08-07-2022 02:29 PM
Goedemiddag Joey,
Dank voor je snelle reactie. Registratie via de website is niet mogelijk omdat daar de Samsung Webshop niet ingevuld kan worden.
Ik heb voor de gratis digitale lijst dit probleem ook al gehad en toen gebeld naar Samsung. Een voucher code gekregen en daarna kunnen bestellen. Voor de soundbar zou de dame het uitzoeken en terugbellen. Helaas heb ik hier nooit meer iets van gehoord. En eigenlijk ben ik er vanuit gegaan dat de soundbar gewoon automatisch verzonden zou gaan worden als deze op voorraad is.
Groet,
Gerard
op 11-07-2022 11:37 AM
Hi @Gerard Kkkk, goedemorgen.
Wij hebben inderdaad wel een promotieactie gehad met een bijpassende soundbar bij het plaatsen van een pre-order voor de nieuwe Frame TV. Echter om hier aan deel te nemen is een registratie wel noodzakelijk. Nadat je je hebt geregistreerd via onze website(promo | Samsung Nederland) ontvang je een deelname bevestiging en zodra de aanvraag is goedgekeurd wordt het promotie artikel ook zo snel mogelijk naar je verstuurd.
Heb je een registratienummer dan kan ik nakijken wat de status is. Heb je je niet geregistreerd dan ben ik bang dat je hier ook niet meer voor in aanmerking kan komen omdat de registratieperiode op 27 april is gesloten.
Hoe gaat het inmiddels met de afstandsbediening, lukt het al om deze op te laden?
Groeten,
Martijn
op 11-07-2022 11:56 AM
Dank je wel voor je reactie Martijn.
In mijn laatste bericht had ik al aangegeven dat registratie niet mogelijk was omdat jullie eigen Samsung Webshop daar niet ingevuld kan worden. Daarom heb ik destijds direct gebeld, en heeft jullie medewerkster e.e.a. geregeld met een vouchercode voor de lijst. Daar had ik namelijk ook het probleem met het niet kunnen registreren omdat Samsung Webshop niet ingevuld kan worden. Zij zou ook nagaan hoe de soundbar geleverd zou gaan worden, omdat ie vanaf medio mei verstuurd zouden gaan worden. Helaas nooit meer iets gehoord. Maar ik ben gewoon in de veronderstelling geweest dat die vanzelf opgestuurd zouden worden. Correspondentie hierover zal toch in uw systemen terug te vinden moeten zijn.
Het volgende stond er in de mail:
Soundbars worden naar verwachting half mei uitgeleverd. Dolby Atmos S801B Soundbar bij pre-order van een The Frame (2022) model van 55" en hoger.
De afstandsbediening laadt nog steeds niet via Solar op.
En de problemen met de sensor zijn er ook nog.
In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,
Gerard Koekkoek
Ordernummer: NL220319-87036964 |
Orderdatum: 20/03/2022 |
Voor de lijst:
Ordernummer: NL220526-10582480 |
Orderdatum: 26/05/2022 |
op 11-07-2022 12:07 PM
Als ik de betreffende promotieactie erbij pak zie ik onze webshop daar gewoon tussen staan. Een soundbar of promotie artikel kan alleen worden verstuurd na een geldige registratie.
Wij kunnen hier ook helaas geen uitzondering in maken omdat de registratie periode al een enige tijd geleden is.
Wat de TV aangaat met de afstandsbediening en sensor is het denk ik verstandig om daar een reparatieverzoek voor in te dienen. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland
Groeten,
Martijn
op 11-07-2022 12:10 PM
Ja dat heb ik ook gezien. Dat is er dus later aan toegevoegd.
Nogmaals, ten tijde van mijn registratie was dit NIET mogelijk. Daarom heb ik Samsung gebeld en heb ik een vouchercode gekregen omdat ik gelijk had dat de Samsung Webshop niet ingevuld kon worden.