Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Retour sturen 65", hoe te verpakken?

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2018 01:57 PM)
709 Weergaven
KrisDB
Apprentice
Opties

Ik heb besloten om mijn QE65Q8F retour te sturen nu ik nog binnen de 14 dagen zit. Ik ben gewoon niet geheel tevreden ondanks een hoop instellingen te wijzigen en nieuwe firmware er op te zetten. Op de een of andere manier vind ik het niet heel lekker kijken. Kan ook aan mijzelf liggen natuurlijk, misschien is hij te groot (of te klein :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: ), maar het zij zo helaas. Dit is niet bedoeld als een afzeiktopic wat betreft Samsung.

 

Afpraak om op te halen is al gemaakt, maar nu komt dus het probleem: Hoe moet ik 'm in hemelsnaam zo verpakken zodat hij ook nog goed aankomt bij de ontvanger. Bij levering en installatie is de originele verpakking mee retour genomen. Ik ging er vanuit dat de transporteur de "retourverpakking" zou regelen, maar dit is niet zo. Ook Samsung al gevraagd, maar ook die zeggen dat ik hier zelf voor moet zorgen.

 

Heeft iemand misschien ervaring of tips over het terugzenden van zo'n grote TV? Ik kan 'm wel in 50 meter bubbeltjesfolie wikkelen, maar ik wil voorkomen dat hij bij de ontvanger aankomt en dat die vervolgens zegt dat ze 'm niet accepteren...

 

/EDIT: handigst zou natuurlijk zijn als er hier iemand is die een QE65Q8F heeft en van zijn verpakking af wil :smiling-face:

0 Likes
7 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi. @KrisDB,

 

Uiteraard jammer dat je niet tevreden bent met deze tv en zeker geen afzeiktopic!

Waar is deze tv aangeschaft? Hier hoort gewoon een nette retourservice bij te zitten.

Wel jammer dat je de originele verpakking niet meer hebt.

Ik spreek uit ervaring.

Er gaat dan soms een 75% regeling van t aankoop bedrag in werking.

Toch even contact opnemen met deze leverancier.

 

Hoid me even op de hoogte...


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
KrisDB
Apprentice
Opties

Ik heb 'm gewoon via de Samsung webshop besteld.


@DickKoster
0 Likes
KrisDB
Apprentice
Opties
Misschien was het vanuit de oorspronkelijke mail niet duidelijk, maar het retour nemen van de verpakking is dus onderdeel van de installatieservice vanuit Samsung. Ik heb 'm overigens uiteindelijk zelf geïnstalleerd, omdat ik anders de levering te lang vond duren. Verpakking is toen alleen dus wel meteen mee retour gegaan.
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @KrisDB,

 

Het is nu zeker een duidelijk verhaal en sorry voor mn onbegrip!

Onze Moderaters lezen sowieso mee. Ik zal ze voor je taggen.

 

@JoeriS@BruceH@Nick@Tim...

 

Hopelijk wordt dit goed opgelost..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Nick
MegaStar
Opties

De shop raadt in dit geval 'gewoon een doos' aan. Ik kan er dus niets moois van maken, netjes inpakken en aanbieden.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
KrisDB
Apprentice
Opties

Ik heb gisteren een dagje gespendeerd aan het inpakken, dus zal wel goed komen. Beter dan dit wordt het in ieder geval niet zonder originele verpakking.

 

De Samsung medewerker de die Messenger beantwoordt (en sowieso heel behulpzaam was) vond 'm in ieder geval mooi ingepakt :smiling-face:

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Haha, nice! Jammer dat het niet de juiste tv was, maar toch succes met de zoektocht naar een andere!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"