op 21-12-2023 01:24 PM
Betreft : order ID 231027 -85468665 Samsung
Ticket nr 74747
27 /10 tv toestel 55inch besteld bij Samsung online ( bestelbon )
31/10. Transport firma Dynalogic komt langs met een 50 inch tv , wij maken de chauffeur erop attent dat we een 55inch tv besteld hadden , deze telefoneerde naar iemand van zijn bedrijf en een dame aan de telefoon verzocht toch om dit toestel te aanvaarden. Dit heb ik geweigerd en toen zei ze geen enkel probleem , we nemen de tv terug mee en morgen staan we bij u terug met het juiste toestel.( mail zending geannuleerd en niet bezorgd bij u)
2/11 getelefoneerd met klantenservice en een medewerker verteld dat de zending werd geannuleerd en dat we binnen de 14 dagen werden terugbetaald , en dat de snelste manier om een tv toestel te ontvangen een nieuwe bestelling te plaatsen.
(ter goeder trouw een nieuwe bestelling geplaatst en deze levering was perfect in orde)
14/11 mail ontvangen om een retour afspraak te maken zowel van Samsung als van Dynalogic, terug getelefoneerd met klantenservice, deze dame vertelde na 20 min in de wacht naar muziek te luisteren dat deze mails als niet ontvangend te beschouwen want we mochten er zeker van zijn dat er binnen de 14 werd terugbetaald. Ze kunnen niets komen halen dat ze niet geleverd hebben
16/11 mail ontvangen bevestiging retour aanvraag , terug aan de telefoon nu was het verhaal dat deze mail per vergissing is gestuurd , geen probleem hoor alles is in orde voor de terugbetaling
18/11 telefoon gekregen van een zekere Sven van de backoffice van Samsung en deze verteld dat Samsung pas de terugbetaling kan doen wanneer de verkeerde tv terug aankomt bij Samsung en toen ik hem meldde dat zijn collega’s al verteld hadden dat die tv al terug was , vertelde hij dat dit niet de juiste informatie was.
Hij zei dat hij een vermoeden had dat Dynalogic het voor ons bestemde toestel ergens verwisseld had en verkeerd had geleverd (vandaar het verhaal van 31/10 ,dat ze morgen met de juiste tv kwamen) en deze niet terug konden recupereren
27/11 krijgen we terug een mail (retour afspraak is binnen) van Dynalogic en op 28 /11 stonden ze bij ons thuis om nogmaals de tv af te halen die ze niet geleverd hadden .
Terug getelefoneerd, nu het verhaal geen probleem hoor gewoon melden aan chauffeur dat er niets af te halen was .
Mijn man heeft ieder week minstens 2 maal getelefoneerd met de klantenservice en ieder keer een ander verhaal gehoord , want je hebt telkens iemand anders aan de lijn , ook een mail gestuurd naar de CEO ook zonder antwoord te krijgen , het laatste telefoontje was op 1/12 en deze mijnheer aan de lijn heeft met Dynalogic getelefoneerd en er werd gemeld dat de tv op 3/11 retour is gestuurd en ze bij Samsung niet weten waar deze is voor het moment . hij heeft wel behandeld ticket nr gegeven :74747
Sedert half november verteld een medewerker iedere keer dat ik zeker eind van de week een e-mail zou krijgen ivm de terugbetaling , laatste telefoontje op 18/12/23 kreeg ik te horen dat de afdeling onderbemand is en als die persoon verlof neemt of ziek is er niets gebeurt en alles blijft liggen . Ik heb nu wel genoeg geduld gehad vind ik , en wil gewoon mijn geld terug,zo ingewikkeld kan dit toch niet zijn .
mvg Katleen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-02-2024 08:55 AM
Eindelijk heb ik mijn geld teruggestort gekregen dankzij de tussenkomst van de mensen van Mastercard en FOD economie ,die ik enorm dankbaar ben
op 02-01-2024 09:23 AM
Goedemorgen en nog de beste wensen Katleen,
Bedankt voor jouw bericht. In jouw dossier lees dat jouw dossier geëscaleerd is naar onze Escalatieafdeling en dat mijn collega de Consumentenbond een e-mail heeft gestuurd met de melding dat we jouw zaak in behandeling hebben genomen. Mijn collega van de betreffende afdeling is ook nu met jouw dossier bezig. Zodra er meer informatie is neemt mijn collega weer contact op met de Consumentenbond. Wanneer je updates over jouw zaak ook direct van ons wenst te ontvangen, kan je het aan mij ook aangeven.
Met groet,
Ajay
op 02-01-2024 11:32 AM
Beste ik wens ook updates te ontvangen, en eerlijk het is toch niet normaal dat ik zolang moet wachten op een terugbetaling van een toestel dat niet geleverd is en dat ik iedere keer een ander verhaal te horen krijg dat ik zeker binnen de 14 dagen wordt terugbetaald
mvg katleen
op 02-01-2024 01:11 PM
Hallo Katleen,
Bedankt voor jouw reactie. Ik heb intern doorgegeven dat je wenst om de updates van jouw dossier zelf te ontvangen. Ik zie dat mijn collega van de escalatieafdeling vandaag ook intern bezig is met jouw dossier. Zo snel mogelijk ontvang je een update. Bedankt voor jouw geduld.
Met groet,
AjaY
op 03-01-2024 05:04 PM
op 15-01-2024 03:09 PM
Beste , ik ontvang een bericht via whats app dat mijn geld zou worden teruggestort op 4/1/2024 en een mail van de consumentenbond om te vragen of ik het geld ontvangen heb . Het is nu 15 januari en ik heb nog niets ontvangen, wat is er nu weer aan de hand ,ik ben het ondertussen echt zat
op 15-01-2024 03:31 PM
Vandaag bel ik met de klantenservice en deze mevrouw vertelt mij dat ik mijn geld al sedert 15/12 /23 zou hebben teruggestort en als ik de 4 laatste cijfers van mijn kaart gaf hoorde deze dame het donderen in Keulen en gaf ze een totaal ander nummer zodus aan de consumenten dienst kan ik gerust melden dat ik mijn geld nog niet heb teruggestort gekregen nogmaals dank voor de goede service van Samsung en de mooie praatjes die jullie aan de mensen wijsmaken
op 15-01-2024 07:54 PM
Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is met mijn geld want ik ben de leugens van de klantenservice kots beu , ik heb mij nog nooit zo belogen , bedrogen en bestolen gevoeld als door Samsung
op 16-01-2024 12:56 PM
op 16-01-2024 07:01 PM
Beste , ik had graag geweten wat er aan de hand is :
- de ene collega stuurt een bericht op 4/1 dat het geld teruggestort wordt .
- de dag erna belt er iemand naar mij om,te zeggen dat het 3a4 werkdagen duurt tegen dat het op,de rekening staat ,misschien naar een creditcard iets langer , kan ik begrijpen
indien het er het eind van de week niet opstaat neem even contact op met de klantenservice werd er gezegd .
eind van de week niks gestort dus begin van de week erna gebeld naar klantenservice.
daar verteld de dame dat het geld al gestort is op 15/12/2023 ,
dit is toch het tegenovergestelde Van het bericht van 4/1/2024 .
ze vroeg de 4 laatste cijfers van kaart van de betaling en ze hoorde het in Keulen donderen.
ze vertelde dat het onze fout is en dat wij deze nummer van de kaart hebben doorgegeven. En dat er op een ander nummer is betaald
raar want Samsung heeft het geld afgeboekt voor iets wat Samsung niet geleverd heeft ,maar slaagt er niet in om op dezelfde kaart terug te betalen
Ik heb de consumentenbond gemeld dat ik niets heb ontvangen van jullie U kan wel begrijpen dat ik na deze informatie steeds meer de indruk heb dat ik MIJN GELD NOOIT MEER TERUGKRIJG
en het was dezelfde dame van de klantenservice die insinueert dat wij de schuld hebben van de transactie die nota bene op 28 december 2023 mij verteld heeft dat er nog geen vorderingen waren in de zaak en er ook bij verteld heeft dat de dienst terugbetaling onderbemand was en het nog lang kon duren , die geeft mij de schuld dat Samsung op 15/12/2023 betaald heeft op een ander nummer volgens haar
dit is toch bij mij in het verkeerde keelgat geschoten dat ik nu de schuld krijg en 699 euro kwijt ben voor iets dat ik niet heb ontvangen
mvg