Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

lijst voor de Frame dramatische afhandeling

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2024 09:46 AM)
116 Weergaven
stijn1980
First Poster
Opties

Wij hebben eind 2023 een Samsung the Frame gekocht. Binnen enkel weken de lijst binnen maar helaas in de verkeerde kleur. 6 weken geleden een melding gedaan en de week erop de lijst retour gestuurd. Helaas kan niemand mij vertellen wanneer we de nieuwe lijst kunnen ontvangen. Er wordt alleen maar gewezen naar de interne afdeling. Kortom waardeloos! Er wordt geen actie ondernomen, alleen maar aangegeven dat ik moet afwachten.

0 Likes
10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @stijn1980 ,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je misschien een ordernummer?
Of gaat het over een promotie? Dan kan het uitgezocht worden. Alvast bedankt!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
stijn1980
First Poster
Opties

Beste Dick, het gaat over een promotie actie. op 13-01-2024 is deze geregistreerd onder  registratienummer NLD12512427YBTV

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @stijn1980 ,

Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.
Er wordt hier weer contact met je opgenomen.

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @stijn1980,

 

Bedankt voor jouw bericht. Ik zie dat onze Promotieafdeling hier actief mee bezig is, alleen er staat nog geen datum genoteerd wanneer de nieuwe lijst gestuurd wordt. Referentie ticket voor de juiste kleur lijst is: PRM-41257. Wanneer je na een tijd niks hoort, stuur ons weer een bericht. Bedankt voor jouw bericht.

 

Met groet,

Ajay  

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
stijn1980
First Poster
Opties

Beste Ajay,

dank voor je bericht. Dit is echter het antwoord dat ik iedere keer krijg. Daar schiet ik dus niks mee op.

0 Likes
stijn1980
First Poster
Opties

wat ik niet snap is dat wij een TV kopen van 1000,- en dat hier zo'n slechte service bij geleverd wordt.

0 Likes
CP76
Journeyman
Opties

Welkom bij de club. Zit hier ook al weken te wachten. Totale onkunde van de zogenaamde klanten”service” van Samsung.

 

0 Likes
stijn1980
First Poster
Opties

Wat nog het meest bizarre is, is dat we mailtjes krijgen dat onze lijst bezorgd is. Terwijl er niks is bezorgd.... Heb hierover contact opgenomen met de 'klantenservice' en wacht alweer meer dan een week op reactie.

0 Likes
stijn1980
First Poster
Opties

Beste Ajay,

we zijn inmiddels 2 weken verder en ik heb nog niks gehoord, vandaar dit bericht.

0 Likes