Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie ervaring oled 65S95B

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2024 06:08 PM)
129 Weergaven
Jebalu
First Poster
Opties

Aankoop datum 9-11-2022

Na uitvallen van beeld reparatiemelding gedaan 13-09-2023 was uitbesteed aan lets repair voor huisbezoek printplaat en voeding vervangen na een maand weer beeld weg. reparatieafdeling weer gebeld maar voordat er een afspraak gemaakt kan worden ben je zo een paar weken verder, reparatiedienst weer voeding vervangen, gekscheerend tegen monteur tot het volgende euvel. Dat is de goden verzoeken dezelfde avond gekeken na 4 uur gaf de tv weer de geest. Na weer contact te hebben gemaakt weer enkele weken verder afspraak was dat het scherm opgehaald zou worden in de tussentijd geen tv (krijgt geen alternatief aangeboden)de afspraak is 2x verzet vanwege ziekte chauffeur,je neemt er toch een vrije dag voor tijdstip van ophalen is vrij ruim. na eindelijk te zijn opgehaald snel de verdict "onherstelbaar" .veel met verschillende personen van service afdeling verhaal gehaald hoe nu verder. Het komt erop neer uiteindelijk refund is nu medio juni 2024 dus zolang speelt het al en al die tijd geen TV, deze ervaring wilde ik toch delen.

0 Likes
7 Antwoorden
Jebalu
First Poster
Opties

bij ziekte is pech ook na 2x maar je snapt dat de moed in de schoenen zakt. nieuwe tv is de oplossing maar voordat refund een feit is ben je zo een 2 weken verder, ik heb geen cash om een nieuwe aan te schaffen, maar bedankt voor reactie

0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Frustratie is natuurlijk te begrijpen, hopelijk komt er snel een oplossing.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_z8Nn1kH,

Bedankt voor jouw bericht en het delen van jouw ervaring. Heb je ondertussen al een refund ontvangen? Zo nee, kan je mij dan voorzien van jouw reparatienummer? Ik kijk het dan intern na.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Jebalu
First Poster
Opties
Is afgehandeld
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jebalu,

Kan je mij voorzien van jouw reparatienummer? Ik maak dan intern een ticket aan voor onze Interne afdeling. Ze kunnen dan kijken of er uit uit coulance nog iets voor je mogelijk is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Jebalu
First Poster
Opties
Rn165581543
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dank je wel voor de gegevens Jebalu,

Zo spoedig mogelijk neemt de interne afdeling contact met je op.

Met groet,

Ajay

Community Manager