Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QLED TV QE43Q60R

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2020 11:32 AM)
148 Weergaven
Post39
First Poster
Opties

Op 20-11-2019 aangeschaft,  In het begin let je er niet zo op,maar na een paar weken gaat de tv weer aan na het uit zetten, dit gemeld in de winkel,

nog even aan kijken, nooit mee gemaakt is het antwoord in de winkel

Uit eindelijk per mail gemeld aan de de winkel en monteur geweest, niets te vinden.

hij was nog niet weg of de tv gaat weer aan bij het uitzetten,

Ik wil het hele verhaal maar niet op de site vermelden, ( ik heb een bijlage die ik kan sturen maar daar wordt je  niet vrolijk van) De tv is 2 x maal terug gegaan.

begin september naar Samsung gegaan en sinds vrijdag is het probleem nog veel  groter geworden. Ik heb de winkel nu maar gemeld dat ik hier geen genoegen mee neem.

volgens hun hebben ze nooit problemen met dit type, 

wie herkent deze klacht ?

0 Likes
1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Post39 ,

Is de volledige Model Code van de tv QE43Q60RALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1361.0? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

De klacht over dit fenomeen is mij onbekend. Vervelend dat dit gebeurt bij een tv uit 2019!

Misschien overbodige vragen. Heb je geprobeerd om de AB buiten het zicht van de tv te leggen?

Eventueel afdekken. Zit de tv aangesloten op een stekkerblok of rechtstreeks op een stopcontact?

2x repareren is net niet voldoende om de tv om te laten ruilen. Je kunt wel aangeven dat je het vertrouwen in dit product hebt verloren en dat het zich weer kan manifesteren na de garantieperiode.

Eigenlijk is dit een ondeugdelijk product. Als het probleem na 3 keer repareren nog niet verholpen is, dan dient de winkelier het product in zijn geheel te vervangen.

Wil hij dat niet of kan hij dat niet, dan dient hij jou het volledige aankoopbedrag terug te betalen..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.