Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Qled q900r one connect box

(Onderwerp aangemaakt op: 04-07-2019 11:01 AM)
2145 Weergaven
Dman2
Explorer
Opties

Ls,

ik heb een nieuwe samsung 65q900r en begrijp dat je de one connect box met HDMI 2.0 kunt laten veranderen door een one connect box met HDMI 2.1. Weet iemand bij samsung wat je hiervoor moet doen en vanaf wanneer dit kan? 

 

Alvast dank.

0 Likes
90 Antwoorden
Dman2
Explorer
Opties

Dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt, vooral bij zoon duur product! Dat je zo aan het lijntje wordt gehouden. En het vervelende is dat ze het ook aan de pers hebben gemeld om de review cijfers van de tv omhoog te krijgen!

 

het zou fijn zijn om een status update te krijgen van samsung want zonder die HDMI 2.1 is dit gewoon een dure 4K tv!! 

0 Likes
Remko243
Explorer
Opties

Anders maar op aantonen van de bon ruilen voor de 950 om dit nog netjes op te lossen maar dat zullen ze ook wel niet doen

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen!

 

Ik wil jullie vragen om mij een privebericht te sturen met de volgende gegevens:

  • Adres- en contactgegevens
  • Volledige modelcode
  • Serienummer
  • Aankoopdatum

Zodra ik de gegevens van jullie heb gekregen, kan ik een aanvraag indienen om jullie te voorzien van de OCB met een installatie instructie.

 

rsz-846676
Roshan
Apprentice
Opties
Ook wij hebben de QE65 Q900 gekocht onder de belofte van Samsung dat de One Connect box en upgrade later verstrekt wordt. Zonder HDMI 2.1 ben je toch beperkter in het gebruik van deze TV. Voor optimaal gebruik van deze TV willen we ook dit aanbod van Samsung gebruiken.
0 Likes
Remko243
Explorer
Opties

Boven jou bericht staat een oproep van Bruce, die kan helpen bij het verkrijgen van de ocb, ik verwacht hem deze week 

Roshan
Apprentice
Opties
Bedankt, heb ik net gedaan. Mooi dat je hem al snel verwacht.
0 Likes
Dman2
Explorer
Opties

Remko243,

 

heb jij dan een bericht dat hij deze week eraan komt?

groeten,

 

Danny Janssen

 

 

0 Likes
Remko243
Explorer
Opties

Top. Is helemaal goed zo. 

 

Ik verwacht ze morgen binnen te krijgen, dan stuur ik ze zo snel mogelijk op.

 

Dit kreeg ik maandag van Bruce, dus verwacht hem snel

BruceH
Community Manager
Opties

Voor jullie informatie: Begin volgende week krijgen we nog een begeleidende brief en bijbehorende USB's binnen, zodra die binnen zijn kunnen we ze gaan versturen.

rsz-846676
Remko243
Explorer
Opties

@BruceH kun je hier een berichtje op zetten als je de pakketten verstuurd? b.v.d

0 Likes