Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

qled 2018 heeft geen ambient

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2018 11:48 PM)
501 Weergaven
HansVersteeg
First Poster
Opties

Dus een waardeloos ding, hij doet niet wat er beloofd is in de TV reclame , ik ben er vuil ingegaan helaas. 

Ik kocht hem juist voor de ambiente uitvoering

0 Likes
15 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Graag wat meer info over welke type je precies hebt? Ze adverteren niet zomaar wat. Ik hoor het graag.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
HansVersteeg
First Poster
Opties

Het klopt echt, na de aankoop kwam ik erachter dat de 49 inch dat niet had. ik had een grotere moeten kopen lol.

Ik voel me nogal ernstig belazerd......want black friday is er pas over een jaar weer. De 49 inch zat daar niet in maar dat was mijn domme keuze omdat ik geen 55 inch wilde maar toch voel ik mij heel erg belazerd

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Belazerd of gewoon eigen schuld? Beetje vreemd.. En dit had je na 10min al kunnen weten nadat je hem gekocht had dus alle tijd om hem toch terug te brengen en je geld terug te vragen? Of toch de 55inch te nemen? Dus ik begrijp niet echt waarom je hier zo reageert terwijl het toch echt je eigen schuld was.. Had je bij de verkoper niet kunnen informeren?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
HansVersteeg
First Poster
Opties

Wacht even , dus mijn schuld.........tv reclame is dus niet waar ? werkt dat zo bij Samsung . Ik ben bijna 73 en vertrouw(de) reclame van een gerenomeerd merk TV en daarom kocht ik hem . Na 10 minuten hem volledig begrijpen is dat een grap. U zet mij weg als een domme klant, ik heb gewoon niet geleverd gekregen wat mij voorgespiegeld was . Dat is een verwachtings patroon wekken en dan niet leveren. Het is geen gebruikte auto verdorie. 

0 Likes
TV-MAN
Navigator
Opties

Zoiets zal mij dus nooit overkomen. Ik zoek altijd alles heel goed uit voor dat ik  over ga op de aankoop van een tv koop. Wat hierbij van groot belang is zijn de Tv specificaties daar kijk ik heel goed naar. Als hij deze had doorgenomen had hij geweten dat 49 inch geen ambient heeft. Het is dus zijn fout hij had de beschikbare info over deze tv beter moeten bestuderen. Daarbij had hij zich zelf ook beter moeten laten informeren door de verkoper. Dus om vervolgens te beweren dat hij belazerd is vind ik echt belachelijk. Dus ik snap ook niet dat meneer versteeg niet samen met de verkoper nog eens alles info goed heeft na gelopen over wat de tv allemaal heeft. Dan had hij echt wel geweten dat deze tv geen ambient heeft.

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Daarom einde discussie het is gewoon eigen schuld en niet de schuld van Samsung. Fijne avond verder.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
HansVersteeg
First Poster
Opties

Het is gewoon eigen schuld..dat  is dus de eindconclusie.....SAMSUNG  mag moeiteloos mensen verkeerd voorlichten tijdens een tv reclame......en als je er dan intrapt is het je eigen schuld ! pech gehad oude man (ik dus) had je maar BETER op moeten letten .

Wij spreken niet de waarheid in onze reclames hoor ( bedoeld SAMSUNG  dat ) ga daar nu eerst maar eens van uit.......dat moet je echt zelf ontdekken hoor ha ha  hahha wat een stomme oude man die is er lekker ingetrapt staat er dus.

En ja jullie zijn veeeeeeeeeel slimmer natuurlijk. En dan zet je ook even snel .........einde discusie tja zo kan ik ook mijn eigen waarheid zoeken....

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Hans. Alle groottes, als we het hebben over de 2018 serie Qled tvs, hebben gewoon Ambient Mode; dus ook de 49 inch. Wat is de volledige modelcode van jouw tv, zoals deze op de achterkant van de tv staat? Mogelijk heb je een 2017 model.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
HansVersteeg
First Poster
Opties

Dit is nu eens een eerlijk en open antwoord, het is dus zo dat ik eind 2018 ondanks de reclame op de TV van Samsung zelf vooral over die ambient mode......een 2017 model heb gekocht (het is een oud model dus) zonder deze voorlichting . (dit is een oud model mijneer ) Ik kon dus helemaal niet weten dat deze geen ambient had en nam dat gewoon vanzelfsprekend aan. 

De vraag die er nu is laat zich raden.......hoe gaan we het oplossen. 

Ik heb overleg met de winkel en die zijn niet zo blij geloof ik..........

0 Likes