Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QE65Q95T One connect box aansluiten met Cisco 8485DVB decoder/PVR

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2020 11:21 PM)
492 Weergaven
Luuk99
First Poster
Opties

Ik heb interesse om de TV:  QE65Q95T aan te schaffen. 

Deze TV wil ik hangen aan de muur in de woonkamer. Aan de andere kant van de muur zit de meterkast. Hierin wil ik de One connect box plaatsen. Dat is handig want daar zit ook de Ziggo hoofdaansluiting en het modem. Ik moet dan uiteraard een gat maken in de muur om de One invisible connection door de muur te voeren. Op de One connect box wil ik graag mijn oude Cisco 8485DVB decoder/recorder aansluiten omdat ik heel af en toe een programma wil opnemen. Deze komt dus volledig uit zicht, maar als ik de teksten over de One connect links en rechts  goed begrijp,  zou deze de externe apparaten moeten kunnen bedienen die uit het zicht staan. Met HDMI-CEC zou ik dit kunnen begrijpen maar volgens mij heeft de oude Cisco dat niet.

Om live TV te kijken wil ik een 2e smartcard in de CI+ plaatsen. Dit is ook mijn huidige setup alleen staat de harddisk nu nog in het zicht. 

Mijn vraag: Klopt het dat ik straks deze Cisco decoder kan bedienen vanuit de woonkamer? Met de One remote?

Indien niet, overweeg ik om een externe harddisk aan te schaffen en daar mee op te nemen.  Zijn hier goede ervaringen mee?  Ik wil liever geen duurder abonnement bij Ziggo. 

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Luuk99,

Welkom op de Community.

Volgens mij heeft Cisco geen link functie, je kan wel een 1.4 kaart in de TV pluggen en een harde schijf aansluiten via USB.

rsz-846676
0 Likes
Luuk99
First Poster
Opties

Hi Bruce,

Bedankt voor je reactie. Toch nog een vraag:

Heeft de one connect box van deze TV een infrarood blaster ingebouwd?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Zowel de TV als de OCB hebben een ontvanger ingebouwd, zodat je de OCB eventueel ergens anders (uit het zicht) kunt neerzetten.

rsz-846676
0 Likes