Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QE65Q90TALXXN

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2021 01:45 PM)
149 Weergaven
Theom
First Poster
Opties

Goede dag 

ik heb deze TV een tweetal weken en heb er drietal  problemen mee 

1 : mijn soundbar gaat na  15 a 20 min een haperend geluid geven ,hiervoor zou een update komen vanuit Samsung is deze er al .

2: bij diverse snelle sport wedstrijden lijkt het of de tv het niet kan bij houden ,beeld wordt wazig .

met de instellingen krijg ik het niet opgelost, de leverancier van het aangeleverde signaal heeft alles getest en goed bevonden 

ik heb mijn oude Sony tv ( is van dezelfde grote )terug geplaats en daar heb ik deze klachten niet bij . 

3: ik krijg regelmatig bij het aanzetten van de tv dat mijn zenders zijn gecodeerd ,om dit op te lossen moet ik de stekker van de tv eruit halen er weer terug plaatsen en dan gaat alles weer werken .

een andere CI module en of kaart is niet de oplossing want dat heb ik al getest .

graag U reactie .

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Theom,

Welkom op de Community!

Welke soundbar heb je precies? En hoe heb je de soundbar aangesloten?

Kun je het wazig worden van het beeld vastleggen op video? En ervaar je dit alleen met TV kijken?

Zo te lezen ervaar je dit issue vanwege de Ci+ module, hiervoor kun je een Hulp op Afstand sessie inplannen, mijn collega's zullen de instellingen nalopen en het een en ander aanpassen. Dan zou het niet meer voor moeten komen: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676